خبرنگاران سه طرح خدماتی در ایرانشهر افتتاح شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، زاهدان- خبرنگاران- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: سه طرح خدماتی همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت با اعتبار 10 میلیارد و 270 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد.

خبرنگاران سه طرح خدماتی در ایرانشهر افتتاح شد

ابوذر کوثری روز دوشنبه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: این طرح ها شامل کلینک دامپزشکی و مرکز مایه کوبی دامپزشکی و مرکز بهبودی اقامتی ندای مهربانی (ویژه بانوان) بود که در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

وی اضافه نمود: کلینیک درمانی دامپزشکی ایرانشهر دارای تجهیزات، سونوگرافی، مامایی و تلقیح مصنوعی بوده که از سوی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

فرماندار ایرانشهر گفت: مرکز اقامتی ندای مهربانی تنها مرکز ترک اعتیاد ماده 15 ویژه بانوان در جنوب سیستان و بلوچستان است که با اعتبار 150 میلیون تومان و ظرفیت پذیرش 40 نفر بیمار آغاز به فعالیت نموده و هشت نفر به طور مستقیم در این مرکز شاغل هستند.

وی بیان نمود: در هفته دولت سال جاری 82 طرح مختلف با اعتباری بیش از یکهزار و 550 میلیارد ریال در سطح شهرستان ایرانشهر افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

به گزارش خبرنگاران ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در جهت ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 928

به "خبرنگاران سه طرح خدماتی در ایرانشهر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه طرح خدماتی در ایرانشهر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید