خبرنگاران توقف یک ماهه فراوری در پتروشیمی خراسان

به گزارش سرگرمی تفریحی، بجنورد- خبرنگاران- مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: اورهال و بازسازی اساسی در این شرکت، از فردا - آدینه - شروع و فراوری به مدت یک ماه متوقف می گردد.

خبرنگاران توقف یک ماهه فراوری در پتروشیمی خراسان

علیرضا بابازاده، پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: اورهال، برای آسیب شناسی و بازسازی انجام می گردد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اورهال، تجربه قبلی داشته ایم، گفت: اورهال کار پیچیده ای است اما به لحاظ فنی همکاران ما، بسیار مجرب هستند و در پتروشیمی کشور سرآمد محسوب می شوند.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان اضافه نمود: بعضی از پتروشیمی های کشور از تیم فنی و حرفه ای ما، بهره برده اند و پیش بینی می گردد با اتکا به توان داخل هیچ مسئله ای پیش نخواهد آمد.

بابازاده تاکید نمود: اورهال در شرکت پتروشیمی خراسان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد، در این زمینه حتی از ضوابط معین شده در سطح کشور فراتر عمل می کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان اضافه نمود: اورهال قرار بود سال گذشته انجام گردد اما به علت تحریم ها و شیوع کرونا، به تعویق افتاد.

پیش از این گفته شده بود که با انجام اورهال و توقف فراوری، فراوری اوره به میزان هزار و 500 تن در روز و فراوری ملامین به میزان 61 تن در روز کاهش می یابد.

بر اساس اعلام مسوولان، پتروشیمی خراسان با ده ها میلیون نفرساعت فعالیت از ابتدای راه اندازی، بدون حادثه فوتی فعال بوده است و ضریب تکرار حادثه و ضریب شدت حادثه در این شرکت صفر بوده است.

آخرین اورهال اساسی شرکت پتروشیمی خراسان شمالی در سال 95 اجرا شده است.

مجتمع پتروشیمی خراسان در 17 کیلومتری جاده بجنورد - شیروان در 200 هکتار اجرا شده است و از پیشرفته ترین واحدهای فراوریکننده آمونیاک، کود شیمیایی اوره، ملامین و ازت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 760

به "خبرنگاران توقف یک ماهه فراوری در پتروشیمی خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقف یک ماهه فراوری در پتروشیمی خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید