تکرار مواضع خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه و بار دیگر بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی مدعی بروز تقلب در انتخابات پارلمانی ونزوئلا شد!

تکرار مواضع خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا

وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه توئیتر خود در این خصوص مدعی شد: آمریکا انتخاباتِ همراه با تقلب پارلمانی رژیم غیرقانونی مادورو در 6 دسامبر (یکشنبه 16 آذر) را محکوم می کند!

وی در این باره ادعا کرد: این انتخابات، فاقد حداقل استانداردها است و چیزی جز تلاش برای سرقت آینده دموکراتیک ونزوئلا نیست. از همه کشورها می خواهیم تا این انتخابات جعلی را رد کنند!

این در حالیست که وی دیروز نیز ادعا کرده بود: در انتخابات ونزوئلا تقلب روی داده است. نتایجی که دولت غیرقانونی نیکلاس مادورو آن را اعلام خواهد کرد، بیانگر خواست مردم ونزوئلا نیست! آنچه امروز برگزار شد تقلب و خیال است نه انتخابات.

خورخه آریاسا وزیر خارجه ونزوئلا با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا و ادعای او مبنی بر بروز تقلب در انتخابا ت پارلمانی کشورش، نوشت: وزیر خارجه آمریکا باید بپذیرد که سیاستش درباره ونزوئلا شکست خورده است. یک زامبی حرف زده است! گرچه طبق گفته رئیست [دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا]، در انتخابات آمریکا تقلب روی داده است. پمپئو، با آرامش و با کناره گیری حقیقت را بپذیر؛ در ونزوئلا، شکست شما قطعی است. ما امیدواریم که بزودی دیپلماسی به وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1129

به "تکرار مواضع خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار مواضع خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید