تورهای رایگان گردشگری برای معلولان مازندران در هفته گردشگری راه اندازی می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه اماکن گردشگری برای معلولان مناسب سازی می گردد، گفت: تورهای رایگان گردشگری برای معلولان مازندران در هفته گردشگری برپا می گردد.

تورهای رایگان گردشگری برای معلولان مازندران در هفته گردشگری راه اندازی می گردد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، دلاور بزرگ نیا صبح امروز در نشست خبری روز جهانگردی و هفته گردشگری در ساری گفت: شعار سال جاری روز جهانگردی گردشگری برای همه و همه برای گردشگری است و همه اقشار را باید به سمت و سوی توسعه و تعالی گردشگری سوق دهیم.

وی اضافه کرد: باید به شکل ویژه ای در حوزه توسعه و فراهم کردن زیرساخت های گردشگری کوشش کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه بازتوانی معلولان در حوزه گردشگری باید دیده گردد، توضیح داد: گردشگری برای معلولان و مناسب سازی فضاهای مورد نظر برای این قشر امری لازم است که توسط بعضی شهرداری ها اجرایی شده است.

بزرگ نیا با بیان اینکه هنوز در اماکن گردشگری عمومی دغدغه حضور معلولان را نداریم، اضافه کرد: سرمایه گذاران باید در حوزه تاسیسات گردشگری نسبت به جانمایی فضاهای گردشگری برای معلولان اقدام جدی تری صورت دهند.

وی با اعلام اینکه تورهای رایگان گردشگری برای معلولان در مازندران تعریف کردیم، گفت: زنگ گردشگری در مدرسه استثنایی مرحوم کولائیان فردا نواخته می گردد.

مدیرکل گردشگری مازندران با بیان اینکه بازدید از موزه های استان در هفته گردشگری رایگان می گردد، اضافه کرد: تورهای شهرگردی در استان توسط شهرداری های استان و انجمن صنفی دفاتر خدمات سیاحتی و گردشگری و انجمن راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی برای جانبازان و معلولان تدارک دیدیم.

وی از تخفیف 70 درصدی برای اقامت جانبازان و معلولان در هتل های استان و 50 درصدی برای سایر اقشار مردم در هفته گردشگری اطلاع داد و گفت: در مبادی ورودی از گردشگران ورودی استان استقبال می گردد.

بزرگ نیا با بیان اینکه عملیات اجرایی هتل 5 ستاره میزبان بابلسر و افتتاح چند پروژه گردشگری در این مکان با حضور مسئولان سازمان گردشگری و استاندار مازندران در هفته گردشگری انجام می گردد، اضافه کرد: در آن مراسم از برترین های حوزه تاسیسات گردشگری کشور در بابلسر تجلیل می گردد.

وی گفت: همایش توسعه سوادکوه با محورریت گردشگری در هشتم مهرماه برگزار می گردد.

مدیرکل گردشگری مازندران با بیان اینکه جشنواره غذاهای بومی سنتی شمال و جنوب ایران در آمل برگزار می گردد، اضافه کرد: اجرای آواها و نواهای بومی شمال و جنوب اران را داریم.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه مراسم رونمایی از مجله گردشگری بریم سفر همزمان با هفته گردشگری در هشتم مهرماه در هتل مازرون قائم شهر برگزار می گردد، گفت: صنعت گردشگری یک صنعت فرابخشی است و باید به شکل حقیقی این مهم را در استان جا بیاندازیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه صنعت گردشگری باید از بخشی نگری پرهیز گردد، اضافه کرد: رسانه ها باید در حوزه گردشگری مطالبه گری نمایند تا در این صنعت بخشی نگری سبب عدم توسعه گردشگری گردد.

مدیرکل گردشگری مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه زباله یکی از معضلات پیش روی گردشگران در استان شده است، گفت: باید زمینه را برای جلب و جذب گردشگران فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 474

به "تورهای رایگان گردشگری برای معلولان مازندران در هفته گردشگری راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای رایگان گردشگری برای معلولان مازندران در هفته گردشگری راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید