تندروان: والیبال ایران را به رخ کشیدیم، بازیکنانم متقاعد نیستند!

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، بازی نخست فینال سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال، امروز (آدینه) در سالن فدراسیون از ساعت 17 بین تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان شروع شد که پس از پنج ست زیبا و تماشایی تیم ارومیه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

تندروان: والیبال ایران را به رخ کشیدیم، بازیکنانم متقاعد نیستند!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمدرضا تندران سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: این بازی همانند چند بازی دیگر در مسابقات لیگ، والیبال ایران را به رخ کشید و نشان داد که جایگاهمان در دنیا درست است. شاید بازیکنان هنوز متقاعد نشدند که در بازی فینال رقابت می نمایند و باید تمرکز بیشتری داشته باشند چرا که این یک ملاقات فینال است.

وی ادامه داد: شاید اگر پس از این بازی فیلم را تماشا نمایند متقاعد شوند که بازی فینال است. ارومیه روی کاغذ از ابتدای مسابقات برای قهرمانی بسته شده بود در نهایت فکر می کنم والیبال زیبایی بود و تمام تماشاگرانی که این ملاقات را دیدند از آن لذت بردند.

تندروان درباره جلسه با داورزنی پیش از ملاقات امروز نیز گفت: صحبت خاصی نبود با او درباره بعضی مسائل مصاحبه کردم در شرایط قانونی هر چرا که فدراسیون اعلام کند ما نیز آن را می پذیریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اعتراض این تیم نسبت به استفاده مرتضی شریفی در تیم شهرداری ارومیه نیز گفت: فرصتی برای انجام کارهای قانونی ندارم من مربی هستند و باید به مسائل فنی نگاه کنم فدراسیون والیبال مرجع می باشد و هر آنچه را که اعلام کند آن را خواهیم پذیرفت شاید اگر ما نیز به سراغ اسناد و مدارک برویم به چیزهایی می رسیدیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1293

به "تندروان: والیبال ایران را به رخ کشیدیم، بازیکنانم متقاعد نیستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: والیبال ایران را به رخ کشیدیم، بازیکنانم متقاعد نیستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید