خبرنگاران بلاتکلیفی نماینده والیبال ایران در باشگاه های آسیا

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران- خبرنگاران- با کوچ سرمربی و چند ستاره کلیدی تیم والیبال فولاد سیرجان به شهرداری ارومیه، شرایط نماینده والیبال ایران در مسابقات باشگاه های آسیا نامشخص است.

خبرنگاران بلاتکلیفی نماینده والیبال ایران در باشگاه های آسیا

به گزارش خبرنگاران، فولاد سیرجان سه سال پیش با خرید امتیاز تیم گل گهر سیرجان که تازه به لیگ برتر صعود کرده بود، وارد عرصه تیم داری در والیبال ایران شد. این تیم در سومین سال حضور در لیگ برتر و با هدایت محمدرضا تندروان عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را به دست آورد تا نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا هم لقب بگیرد.

در هفته های گذشته چند تیم لیگ رجحان فعالیت خود را به صورت جدی در بازار جابجایی آغاز کردند و سرگرم امضای قرارداد با مربیان و بازیکنان مورد نظر خود بودند.

در روزهایی که چند تیم مدعی در حال جذب بازیکنانی از تیم های دیگر بودند، باشگاه فولاد سیرجان گفت که با تندروان و 11 بازیکن تیمش برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. این اعلام در حالی بود که تا چند روز پیش از آن تندروان مشغول مذاکره با باشگاه شهرداری ارومیه بود و تا پای امضای قرارداد با این تیم نیز پیش رفت.

اما در هفته گذشته دوباره ورق برگشت و تندروان به جای تمدید با فولاد، پای امضای قرارداد با شهرداری ارومیه نشست و سرمربی جدید نایب قهرمان فصل گذشته شد. با حضور تندروان در ارومیه، علیرضا بهبودی، رحمان داودی و صابر کاظمی نیز به این تیم پیوستند. این سه بازیکن نقش کلیدی در قهرمانی فصل قبل فولاد ایفا کردند و پر کردن جای خالی آنها کار ساده ای نیست.

بهبودی، داودی و کاظمی پس از درخشش در فصل گذشته و قهرمانی با فولاد، به شهرداری ارومیه پیوستند.

حالا فولاد سیرجان در حالی باید برای فصل آینده لیگ برتر و پیش از آن مسابقات جام باشگاه های آسیا آماده شود که نه سرمربی دارد و نه شرایط بازیکنانش مشخص است.

مسابقات باشگاه های آسیا از 14 تا 21 مهر به میزبانی تایلند برگزار می شود. در 21 دوره برگزار شده این مسابقات، تیم های ایرانی با 14 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی، دست بالا را در قاره کهن داشته اند. اما با شرایط کنونی تیم فولاد سیرجان، مشخص نیست در مسابقات سال 2021 هم فرصتی برای درخشش به نماینده ایران داده می شود یا نه.

البته هنوز چند ماه تا آغاز این مسابقات باقی مانده و فولاد برای بستن ترکیب خود همچنان وقت دارد ولی با توجه به اینکه بسکمک از بازیکنان و مربیان مطرح والیبال ایران تیم های خود را انتخاب کرده اند، بستن یک تیم مدعی و قدرتمند کار سختی به نظر می رسد.

در سال های گذشته، مسابقات باشگاه های آسیا در فروردین یا اوایل اردیبهشت برگزار می شد و به این دلیل تیم های ایرانی فرصت داشتند که از بازیکنان کمکی بهره بگیرند. ولی این بار و با تغییر تاریخ مسابقات، این رقابت ها به پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر ایران موکول شده و به این ترتیب فولاد سیرجان نمی تواند روی کمک بازیکنان تیم های دیگر نیز حساب باز کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1390

به "خبرنگاران بلاتکلیفی نماینده والیبال ایران در باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بلاتکلیفی نماینده والیبال ایران در باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید