تشکیل 7 انجمن میراث فرهنگی روستایی در شهرستان خوشاب

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوشاب از تشکیل هفت انجمن میراث فرهنگی روستایی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 7 انجمن میراث فرهنگی روستایی در شهرستان خوشاب

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، رمضان کریمیان امروز سه شنبه 15 بهمن ماه 1398 با اعلام این خبر اضافه نمود: در این شهرستان هشت روستا در بخش مرکزی و هفت روستا در بخش مشکان واجد شرایط تشکیل انجمن میراث فرهنگی شناسایی شده است.

او ادامه داد: تا به امروز در سه روستا شامل نورآباد، رباط جز و سیدآباد از بخش مرکزی و در چهار روستا شامل نشیب، گل گنبد، داراب، نوروزی از بخش مشکان انجمن میراث فرهنگی روستایی تشکیل شده است.

کریمیان شرح داد: همچنین در روستاهای نوده انقلاب، چاهک، درفک، دیواندر، طالبی در بخش مرکزی و روستاهای مشکان، کاهان و بابالنگر در بخش مشکان شهرستان خوشاب انجمن میراث فرهنگی تشکیل نشده است.

از شهرستان خوشاب 12 اثر، محوطه و تپه تاریخی، طبیعی و میراث ناملموس در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. این شهرستان با مرکزیت شهر سلطان آباد در فاصله 201 کیلومتری از مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 537

به "تشکیل 7 انجمن میراث فرهنگی روستایی در شهرستان خوشاب" امتیاز دهید

1 کاربر به "تشکیل 7 انجمن میراث فرهنگی روستایی در شهرستان خوشاب" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 7 انجمن میراث فرهنگی روستایی در شهرستان خوشاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید