بهره برداری ازخط مستقیم پستی کرمان به اصفهان شروع شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، به منظور تسریع در مبادله امانات پستی، خط مستقیم پستی جنوبشرق به مرکز، غرب وشمال غرب کشور به اصفهان راه اندازی شد.

بهره برداری ازخط مستقیم پستی کرمان به اصفهان شروع شد

به گزارش خبرنگاران کرمان و به نقل از روابط عمومی پست استان کرمان،مراسم بهره برداری از خط پستی مستقیم کرمان به اصفهان با حضور سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات،محمدصادق بصیری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، اکبری مدیرکل پست استان و مدیران کل استانهای یزد، اصفهان وجمعی از مسئولین استانی برگزارشد.

در این مراسم محمدصادق بصیری،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: پست با ارائه خدمات نوین توانسته است درایام کرونا از واگیری و انتقال این ویروس جلوگیری کند که جای دارد از پرسنل زحمت کش پست تقدیر گردد.

وی اضافه نمود: استانداری کرمان نیز برای توسعه زیرساخت های پستی جهت افزایش سکوی مبادلات جنوبشرق مبلغ یک میلیاردو پانصد میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است ومی تواند درزمان مبادله کاهش چشمگیری داشته باشد.

سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این مراسم ضمن تقدیر ازمسئولین استانی به منظور راه اندازی این خط پستی بیان داشت: با راه اندازی خط مستقیم پستی کرمان به اصفهان سرعت سیر مرسولات از جنوبشرق به غرب و شمالغرب به حداقل زمان ممکن می رسد.

وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده با راه اندازی این خط از رسانه ها و مسئولین خواست اطلاع رسانی دقیق دربین آحاد جامعه صورت گیرد تا مردم عزیز از این بستر استفاده کنند که تا کنون از مبادی غیررسمی برای ارسال کالا استفاده می شد،ولی با راه اندازی این خط پستی جدید مردم با سهولت مرسولات خود را به امانتدار همیشگی بسپارند.

معاون وزیر ارتباطات اضافه نمود: با اطمینان خاطر به مردم عزیز اعلام می نمایم با استفاده از ظرفیت های پست خدمات شهری و توزیعی و... در حداقل زمان ممکن وبه سهولت ارائه می شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست بیان داشت: پست به منظور رونق فراوری موانع زدایی بسترهای برای صنایع ایجاد کرده است که مصرف کننده را به فراوری کننده متصل کرده واز رانت جلوگیری کرده و افزایش فراوری برای صنایع دربرداشته است به گونه ای که به عنوان مثال کارخانه لاستیک کویر تایرکه روزانه 6000حلقه لاستیک درسطح کشور توسط پست توزیع می گردد.

سبحانی فراظهارداشت:همچنین باحمایت از صنایع دستی و کشاورزی در روستاها یاری به معیشت خانوارها توسط پست اجرا شده واز دورترین نقاط فراوریات بومی به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

علیرضا اکبری، مدیرکل پست استان نیزاظهار داشت: با راه اندازی این خط مستقیم مبادله ای، مدت زمان سیر مرسولات پستی در استانهای جنوبشرق به غرب وشمالغرب کشور کاهش و درجهت ارتقای سطح کیفی عملیات پستی گامی مثبت برداشته شده است.

وی با اشاره به راه اندازی این خط پستی مستقیم آن را اقدامی در جهت تسریع در وصول و ارسال محمول های پستی و کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد مربوطه و شهرستان های تابعه برشمرد.

اکبری توضیح داد: با اجرای این خط علاوه بر سرعت سیر مرسولات، ظرفیت لازم برای افزایش ترافیک در سطح استان نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل پست استان کرمان ضمن تاکیدبراهمیت تقویت زیرساخت های پستی، ایجاد ظرفیت به منظور افزایش ترافیک وارده و صادره به استان، کاهش بی ترتیبی های پستی، رضایت مندی مشتریان و کاهش هزینه های مربوطه را از دیگر مزایای راه اندازی این خط جدید مبادله پستی ذکر کرد.

اکبری اضافه نمود: مرسولات پستی درجنوبشرق روزانه ساعت19:30از مبدا کرمان به مقصد اصفهان به صورت مستقیم منتقل خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1416

به "بهره برداری ازخط مستقیم پستی کرمان به اصفهان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری ازخط مستقیم پستی کرمان به اصفهان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید