برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش کرمان موتور
به گزارش سرگرمی تفریحی، برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش کرمان موتور

دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، با حضور 650 نفر از پرسنل فنی، در تاریخ 10 مرداد 1404 برگزار گردید.
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت ها، پایش اثر بخشی آموزش ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.
این رویداد که در سالن چند منظوره شرکت کرمان موتور برگزار گردید، به عنوان یکی از بزرگ ترین گردهمایی های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می گردد. در این آزمون پرسنل 125 نمایندگی از سراسر کشور در رده های شغلی کارشناس فنی، برق کار، مکانیک، جلوبندی کار و امدادگر شرکت کردند.
آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از 370 دوره آموزشی و مجموعاً 64 هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش های تخصصی و به روزسازی مهارت های پرسنل نمایندگی ها برداشته است.
هدف از برگزاری این آزمون ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می گردد.
در سال های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، کوشش نموده تا به وسیله افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و توسعه دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح هایی مانند توسعه زیرساخت های دیجیتال خدمات، راه اندازی اپلیکیشن های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی ها بخشی از این اقدامات بوده است.
همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته است. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه هایی منظم مانند آموزش، آزمون های مهارتی، دوره های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی ها ادامه دارد.
منبع: بیت ران