ببینید؛ آخرین تریلر Black Myth: Wukong خبر از اثری فوق العاده می دهد

به گزارش سرگرمی تفریحی، استودیوی گیم ساینس (Game Science) به تازگی آخرین تریلر بازی اکشن نقش آفرینی مورد انتظار Black Myth: Wukong را منتشر نموده است.

ببینید؛ آخرین تریلر Black Myth: Wukong خبر از اثری فوق العاده می دهد

انتظار تقریبا چهار ساله به انتها رسیده است و این بازی که بر اساس رمان چینی سفر به غرب و شخصیتی به نام ووکونگ است، به زودی عرضه خواهد شد. کمتر از یک هفته پیش نیز تعیین شد که بازی گلد شده است و فرآیند ساخت آن به طور کامل به اتمام رسیده است. با توجه به نزدیکی انتشار، استودیوی چینی سازنده بازی از تریلر نهایی آن رونمایی نموده است.

این تریلر که بیش از 4 دقیقه زمان دارد، بخش های مختلفی از گیم پلی و صحنه های سینمایی بازی را به نمایش می گذارد که بعضی نو هستند. بازیکنان با تماشای تریلر نگاهی به سبک مبارزه ووکونگ و بعضی قابلیت های جادویی او نظیر تغییر شکل خواهند داشت و بعلاوه بعضی مکان های مجذوب کننده بازی را خواهند دید. و با کلیت بازی آشنا خواهند شد.

لازم به ذکر است که با توجه به تریلرهای منتشر شده، به نظر می رسد که با اثر مجذوب کنندهی روبرو باشیم که المان های زیادی از آثار سولزلایک برگرفته باشد، هرچند که سازندگان بارها بیان نموده اند که این بازی به سختی آثار سبک گفته شده نخواهد بود و دارای عناصر خاص خود است. از طرفی ظاهرا داستان بازی سرراست تر از آثار فرا م سافتور خواهد بود. در هر صورت ووکونگ طبیعتا با توجه به اطلاعات منتشر شده به وسیله سازندگان از تنوع بزرگ دشمنان گرفته تا فهرست قابل توجهی از قابلیت ها، با انتظارات زیادی روبرو است و هر نتیجه ای غیر از یک بازی عالی می تواند عاقبت خوبی برای تیم سازنده نداشته باشد. این در حالی است که این اولین بازی استودیوی سازنده نیز محسوب می گردد.

بازی Black Myth: Wukong در 20 آگوست (30 مرداد) امسال برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی بعلاوه برای انتشار روی ایکس باکس سری ایکس و اس نیز برنامه ریزی شده است اما تاریخ آن فعلا ناتعیین است. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1403 بروزرسانی: 20 مرداد 1403 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2062

به "ببینید؛ آخرین تریلر Black Myth: Wukong خبر از اثری فوق العاده می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ آخرین تریلر Black Myth: Wukong خبر از اثری فوق العاده می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید