بازی Kunitsu، Gami تیر ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

به گزارش سرگرمی تفریحی، کمپانی کپ کام (Capcom) در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess رونمایی نموده است.

بازی Kunitsu، Gami تیر ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

در این بازی منحصر به فرد، الهام گرفته سبک فولکور ژاپنی و از نظر بصری مجذوب نماینده، بازیکنان در نقش شخصیتی به نام Soh قرار می گیرند تا تصمیماتی استراتژیک گرفته و از حرکات پایکوبی و شمشیر استفاده نمایند. این در حالی است که آن ها با روستاییان نجات یافته و فردی به نام یوشیرو کار می نمایند تا بر چالش های پیش رو غلبه نمایند.

شما باید در طول روز، دهکده را کاوش کنید و با نجات افراد و معین عاقلانه نقش ها و موقعیت هایی برای یاری به حمله به Seethe در شب، آلودگی را پاکسازی کنید. در طول شب، روستاییان در کنار Soh برای محافظت از یوشیرو در برابر ازدحام دشمنان می جنگند. تریلر تازه بازی حالت روح (Spirit State) و گیم پلی تازهی را به نمایش گذاشت.

لازم به ذکر است که وقتی سلامتی Soh تمام گردد، او وارد نوعی حالت روحی می گردد که در آن بازیکن نمی تواند مبارزه کند و فقط می تواند به روستاییان دستور دهد تا از یوشیرو محافظت نمایند. Seathe Festering گروه های دشمنان را فرا خواهد خواند، بنابراین همکاری با روستاییان شما یک ضرورت است. در هر دو موقعیت، بازیکنان می توانند ترکیبی تنش زا از اکشن و استراتژی را تجربه نمایند و آرامش را به قلمروی بازی بازگردانند. در طول تریلر بعلاوه تعداد زیادی از دشمنان معرفی خواهند شد که ظاهرا طراحی بسیار خوبی دارند و در ساخت آن ها ظرافت به خرج داده شده است.

کسانی که بازی را پیش خرید می نمایند، از آیتم های انحصاری درون بازی، از جمله Mazo Talisman ،Walking Basket و Astral Projection بهره خواهند برد. این آیتم ها به وسیله Soh استفاده می گردد. از طرفی یک آرت بوک کوچک دیجیتالی با طراحی هایی که قبلا دیده نشده است، نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در تاریخ 19 جولای (29 تیر) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. این بازی در روز عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار می گیرد. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1403 بروزرسانی: 27 خرداد 1403 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2056

به "بازی Kunitsu، Gami تیر ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Kunitsu، Gami تیر ماه منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید