بازسازی ویلا: بازی Final Fantasy VII Rebirth معرفی گردید؛ بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7

به گزارش سرگرمی تفریحی، اسکوئر انیکس نه تنها به وعده خود مبنی بر معرفی های هیجان انگیز در جریان رویداد 25 سالگی فاینال فانتزی 7 عمل کرد، بلکه نمایشی فراتر از انتظارات هواداران را ارائه داد. اسکوئر انیکس در جریان این مراسم کوتاه از بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7 با نام کامل Final Fantasy VII Rebirth (فاینال فانتزی 7 تولد دوباره) برای کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد. طبق گفته این شرکت، این بازی برای عرضه در زمستان 2023 در نظر گرفته شده است.

بازسازی ویلا: بازی Final Fantasy VII Rebirth معرفی گردید؛ بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اسکوئر انیکس بعلاوه تأیید کرد که پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 در مجموع شامل سه بازی خواهد بود. بازی اول که همان بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy VII Remake) نام دارد، تا به امروز عرضه شده است و بازی دوم یعنی Final Fantasy Rebirth هم اکنون معرفی شده است. با این حال نام بازی سوم را هنوز نمی دانیم.

اسکوئر انیکس در توضیحات این اثر بیان نمود: بازی Final Fantasy Rebirth دومین بخش داستان پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 را روایت خواهد نمود. این پروژه قرار است داستان یکی از بازی های فانتزی به یادماندنی صنعت ژانر نقش آفرینی ژاپنی را محبوب تر از همواره کرد، در سه بازی مجزا بازتعریف کند. در زمان عرضه، بازی Final Fantasy VII Remake مورد تحسین بازیکنان و منتقدان نهاده شد و بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخت. بازی Final Fantasy VII Rebirth در زمستان سال آینده برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

در رابطه با این معرفی هیجان انگیز، کارگردانان و افراد کلیدی در توسعه این اثر توضیحاتی را ارائه کردند که در زیر می توانید این توضیحات را بخوانید:

تتسویا نومورا - کارگردان و مدیر پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7

نائوکی هاماگوچی - کارگردان بازی فاینال فانتزی 7 تولد دوباره (Final Fantasy VII Rebirth)

یوشینوری کیتاسه - تهیه کننده پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 و کارگردان بازی فاینال فانتزی 7 اصلی

در ادامه چند تصویر منتشر شده از بازی و هم چنین تریلر رونمایی آن را برایتان قرار داده ایم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1840

به "بازسازی ویلا: بازی Final Fantasy VII Rebirth معرفی گردید؛ بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازی Final Fantasy VII Rebirth معرفی گردید؛ بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید