دنباله فاینال فانتزی 7 روندی کاملا متفاوت از قسمت اول خواهد داشت

به گزارش سرگرمی تفریحی، دقیقا یک سال از عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 می گذرد. می دانیم که ساخت دنباله این بازی شروع شده، ولی هنوز هیچ چیز از این دنباله نشنیده ایم. برای اولین بار، کارگردان بازسازی فاینال فانتزی 7 کمی از این دنباله صحبت نموده است. طبق گفته او دنباله بازسازی فاینال فانتزی 7 حس و حال کاملا متفاوتی خواهد داشت.

دنباله فاینال فانتزی 7 روندی کاملا متفاوت از قسمت اول خواهد داشت

بازسازی فاینال فانتزی 7 پروژه بزرگ و تازه ای را برای اسکوئر انیکس شروع نموده است. تعریف دوباره قصه فاینال فانتزی 7 آن هم با کیفیت های امروزی و به شکلی گسترش یافته، در یک بازی ممکن نیست. حتی نمی دانیم دقیقا با چند بازی طرف خواهیم بود و اینکه آیا اسکوئر این پروژه بزرگ را به خاتمه می رساند یا نه. با این حال، ساخت ادامه بازسازی فاینال فانتزی 7 در اسکوئر انیکس به شکلی جدی جریان دارد و برای اولین بار هم از تهیه نماینده این بازسازی درباره این دنباله شنیده ایم.

اسکوئر انیکس به تازگی در قالب یک برنامه زنده از Final Fantasy 7 Remake Intergrade صحبت کرد؛ یعنی نسخه به روزرسانی شده بازسازی فاینال فانتزی 7 که با گرافیکی بالاتر و یک فصل داستانی بیشتر، به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه می گردد. تتسویا نومورا که کارگردانی قسمت اول را برعهده داشت و در حال حاضر هم تهیه نماینده کلی سری فاینال فانتزی 7 است، در این برنامه کمی از شرایط ساخت دنباله بازسازی فاینال فانتزی 7 صحبت کرد.

نومورا گفت که او می خواست درباره قسمت دوم بازسازی صحبت کند، اما مدیران اسکوئر انیکس از او درخواست کردند که چنین کاری نکند، چون باید از بخش های مختلفی از شرکت تأییدیه بگیرند و اطلاعاتی که قرار است ارائه شوند را با آن ها هماهنگ نمایند. با این حال، تتسویا نومورا جلوی خود را نگرفت و کمی درباره قسمت دوم صحبت کرد.

طبق گفته تهیه نماینده بازسازی فاینال فانتزی 7، مراحل توسعه قسمت دوم این بازی به خوبی در حال پیشرفت است. او اضافه نمود که آن ها یک محیط طبیعی بسیار بزرگ ساخته اند که کلاد در آن گشت وگذار می نماید. نومورا همچنین گفت که قسمت دوم بازسازی سبک و سیاق بسیار متفاوتی به نسبت قسمت اول دارد.

همان طور که احتمالا می دانید، بازسازی فاینال فانتزی 7، یعنی بازی که سال گذشته عرضه شد، قصه فاینال فانتزی 7 را از ابتدای آن تا خروج شخصیت ها از شهر اصلی بازی روایت می نماید. در فاینال فانتزی 7 اصلی، نقشه بازی پس از این نقطه باز و بازی به یک نقش آفرینی دنیا باز تبدیل می گردد. در واقع بازی تا قبل از این نقطه (خاتمه دیسک اول روی پلی استیشن وان) کاملا خطی است. آنچه که در بازسازی فاینال فانتزی 7 ساخته شده هم دقیقا تا به اینجای کار بوده و هنوز به نقشه بسیار بزرگ بازی ورود ننموده ایم. حتی نمی دانیم بر و بچه های اسکوئر انیکس چگونه می خواهند آن نقشه بزرگ بازی اصلی را با کیفیت بازسازی فاینال فانتزی 7 دوباره بسازند.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade در روز 10 ژوئن (20 خرداد) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1387

به "دنباله فاینال فانتزی 7 روندی کاملا متفاوت از قسمت اول خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله فاینال فانتزی 7 روندی کاملا متفاوت از قسمت اول خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید