اهدای 10 هزار واحد انواع اقلام بهداشتی به کارکنان بهشت زهرا

به گزارش سرگرمی تفریحی، با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و با توجه به درگیر بودن کارکنان بهشت زهرا با مبتلایان به کرونا، اولین محموله از اقلام بهداشتی به این مجموعه اهدا شد.

اهدای 10 هزار واحد انواع اقلام بهداشتی به کارکنان بهشت زهرا

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سید مصطفی سیدهاشمی؛ معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: این محموله که بخشی از آن امروز اهدا شد ، شامل 5 هزار لباس ایزوله ضدکرونایی، 3هزار ماسک N95 مدیا نانو, 1000 عدد محلول ضدعفونی کننده یک لیتری و 1000 عدد مایع ضدعفونی کننده 250 سی سی است.

وی افزود: این اقلام با توجه به درخواست مدیریت مجموعه بهشت زهرا ، تأمین و به طور کاملا رایگان به آنها اهدا میگردد.

سیدهاشمی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام به طور شبانه روزی و بدون تعطیلی مشغول تولید و تامین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و کیت ها و داروهای تشخیص و درمان این بیماری است.

وی افزود: درحال حاضر روزانه 400 هزار لیتر محلول و ژل ضدعفونی، 300هزار ماسک، 50 دستگاه اکسیژن ساز و ماهیانه 60هزار لباس ایزوله مخصوص پزشکان تولید و تحویل وزارت بهداشت میدهد و درروزهای اخیر نیز باتوجه به خلا موجود در کشور 20میلیون ماسک بهداشتی دراختیار این وزارتخانه قرار داده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام افزود: از هفته آینده ودرسال جهش تولید، روزانه 2.5میلیون ماسک و 20هزار کیت تشخیص کرونا توسط ستاد اجرایی تولید خواهد شد.

با توجه به اخباری مبنی بر نقش ستاد اجرایی فرمان امام در مدیریت و یا مالکیت برخی اپلیکیشن هایی که این روزها در فضای مجازی و صدا و سیما تبلیغ می گردد اعلام می گردد همانگونه که قبلا نیز بیان شده این ستاد با توجه به اینکه سهامدار حداقلی مخابرات و از آن طریق همراه اول میباشد هیچ گونه نقشی در مدیریت این اپلیکیشن ها ندارد و ارتباط آنها با ستاد تکذیب می گردد.

شایان ذکر است ستاد اجرایی فرمان امام هرگز هیچ گونه نقشی در طراحی سیاستهای مدیریتی این اپلیکیشن ها هم نداشته و در برخی موارد موافقتی هم با آنها ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 626

به "اهدای 10 هزار واحد انواع اقلام بهداشتی به کارکنان بهشت زهرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 10 هزار واحد انواع اقلام بهداشتی به کارکنان بهشت زهرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید