تمام بودجه نمور خصوصی است

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرگزاری خبرنگاران- سیدیاسر جعفری تهیه کننده فیلم سینمایی نمور درباره فرایند فراوری این فیلم و سختی های فراوری فیلم در خارج از تهران گفت.

تمام بودجه نمور خصوصی است

به گزارش خبرنگاران، سیدیاسر جعفری تهیه کننده فیلم سینمایی نمور که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره فرایند فراوری این اثر به صبا گفت: قرار بود با نویسنده نمور سریالی را شروع کنیم که در زمان نگارش آن متن فیلمنامه نمور را به من معرفی کرد و پس از مطالعه با توجه به اینکه سوژه و متن خوب بود و تازگی داشت، تهیه کنندگی کار را قبول کردم.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه درگیر یک اثر برای نمایش خانگی و مجری طرح فیلم شبگرد فرزاد موتمن بودم، با وقفه ای حدود یک سال مراحل تهیه و فراوری کار را شروع کردم.

بازیگر سریال جراحت اظهار کرد: اواسط تابستان 1400 پروانه ساخت فیلم را گرفتیم و فیلمبرداری کار اواخر مهر و اوایل آبان ماه شروع شد.

مجری طرح فیلم شبگرد بیان نمود: نمور یک درام اجتماعی خانوادگی است و روایتگر برملا شدن رازی بعد از بیست سال در یک خانواده است که باعث تشنج در آن خانواده می گردد.

تهیه کننده نمور درباره مسائل تهیه اثر بیان نمود: با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده تهیه کنندگی سخت تر از قبل شده و من در تهیه فیلم نمور حتی ریالی از سازمان یا ارگانی نگرفتم و تمام بودجه این فیلم خصوصی است.

بازیگر سریال گمشدگان مطرح نمود: امیدواریم با تمهیداتی که سازمان سینمایی رقم می زند و افزایش تعداد سالن ها کمی در بخش فروش فیلم ها ادامه حیات بدهیم و تا حدودی از ضررهایی که متوجه تهیه کنندگان است، کم گردد.

بازیگر فیلم سینمایی بی وزنی با اشاره به شرایط فیلمبرداری در دوران کرونا شرح داد: با توجه به واکسیناسیون گروه، تاخیر کوتاهی در فیلمبرداری داشتیم تا دز دوم واکسن تزریق گردد و در صحنه نیز تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شد و خوشبختانه کسی درگیر کرونا نشد.

بازیگر فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم در شمال کشور و استان گیلان انجام شد که تمام لوکیشن ها در بندر انزلی انتخاب و جلوی دوربین رفت.

این تهیه کننده سینما با توجه به فیلمبرداری بسیاری از آثار در استان های دیگر پیشنهاد کرد: سازمان سینمایی برای تهیه اثر در شهرهای دیگر با هتل های دولتی تفاهم نامه ای امضا کند تا با ارایه تخفیف به ویژه برای اسکان کمی از بار اقتصادی روی دوش تهیه کنندگان کم گردد چرا که به جز این موارد ما درگیر مسایل پس از فراوری و خیلی از مسائل دیگر هستیم و همکاری سازمان سینمایی می تواند خیلی از آنها را مرتفع و فرایند اجرایی آن را تسریع کند البته که با تمام مسائل نیز به کارمان ادامه می دهیم.

سیدیاسر جعفری در پایان گفت: برطبق زمانبندی اعلام شده برای ارایه آثار به دبیرخانه ما با پایان مراحل فنی کار در مهلت مقرر اثر را به دبیرخانه جشنواره تحویل دادیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1739

به "تمام بودجه نمور خصوصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام بودجه نمور خصوصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید