افتتاح و تحویل اولین پروژه در خرداد سال جاری ، خریدوفروش مسکن ملی چه تبعاتی دارد؟

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش تجارت نیوز، روز گذشته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برنامه ریزی در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به این صورت است که تحویل واحدهای طرح در بازه زمانی دو ساله انجام می گردد. امیدواریم به جامانده پروژه های این طرح در اوایل سال 99 آغاز و قبل از انتها سال 1400 با یاری سازنده ها به متقاضیان تحویل داده گردد.

افتتاح و تحویل اولین پروژه در خرداد سال جاری ، خریدوفروش مسکن ملی چه تبعاتی دارد؟

جهت دریافت خدمات بازسازی داخلی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برنامه ریزی در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به این صورت است که تحویل واحدهای طرح در بازه زمانی دو ساله انجام می گردد.

در این خصوص محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی به تجارت نیوز گفت: اولین پروژه طرح اقدام ملی فراوری مسکن در ماه های خرداد و تیر سال جاری افتتاح و به متفاضیان تحویل داده می گردد.

وی اضافه کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اقدامات مقابله ای اگر تعدادی از این واحدها در خرداد ماه نیز تحول داده گردد کار بسیاری مهمی است.

وی روز گذشته نیز در اطلاعیه ای به نسبت به خریدوفروش مسکن ملی هشدار داد و اظهار داشت که برگه پرینت ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است.

در این اطلاعیه آمده است که امتیاز این قبیل افراد باطل می گردد، همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد. در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آنها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره مند نخواهند شد.

پیش از این نیز در زمانی که فقط مرحله اول ثبت نام اجرا شده بود و هنوز تاییدیه ای قطعی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای ثبت درخواست متقاضیان اعلام نشده بود، بعضی از افراد تنها با کد تایید ثبت نام اینترنتی اقدام به درج آگهی فروش کد رهگیری در سایت های فروش اینترنتی کردند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 565

به "افتتاح و تحویل اولین پروژه در خرداد سال جاری ، خریدوفروش مسکن ملی چه تبعاتی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و تحویل اولین پروژه در خرداد سال جاری ، خریدوفروش مسکن ملی چه تبعاتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید