استان اصفهان نیازمند استفاده از صنایع هایتک و دانش بنیان است

به گزارش سرگرمی تفریحی، استاندار اصفهان گفت:رویکرد نو مدیریت استان بر استفاده از ظرفیت های نو مالی بر اساس آمایش سرزمین است.

استان اصفهان نیازمند استفاده از صنایع هایتک و دانش بنیان است

خبرنگاران اصفهان - هایتک (High-tech) به نوترین و پیشرفته ترین فناوری ها اشاره دارد و در بازه زمانی حاضر سرآمد سایر فناوری هاست و در تعریفی ساده، صنعتی است که در آن نقش علم از تجربه بیشتر و از سرعت تحول بالایی برخوردار است.

سیدرضا مرتضوی، دیشب در یکصد و نهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: رویکردنو مدیریت استان، ما را به حضور فعالانه و موثر در عرصه صنایع دانش بنیان و هایتک رهنمون خواهد نمود.

این صنایع باید بر ظرفیت های نو مالی استان بیفزاید، اما آسیب های صنایع موجود را نداشته باشد.

او می گوید اصفهان ظرفیت های متعددی در حوزه سلامت، میراث فرهنگی و بخش های مختلف طبیعت گردی دارد.

مرتضوی گردشگری را یکی از حوزه هایی دانست که در سند آمایش استان بر آن تاکید شده است و در این زمینه نیز ظرفیت های متعددی در استان وجود دارد.

اَبَرپروژه های زیرساختی در حوزه گردشگری استان وجود دارد که اجرای مشترک آن ها با یاری فعالان اتاق بازرگانی و سرمایه گذاران مالی، به توسعه بیش از پیش استان یاری می نماید.

به گفته مرتضوی انجام کار های مشترک و سرمایه گذاری در زمینه طرح های توسعه گردشگری در دوره های گذشته صورت گرفته، اما استمرار نیافته است که راه اندازی خط هوایی برای اصفهان از جمله این کارهاست که در گذشته، به درستی مدیریت و راهبری نشده است.

یکصد و نهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور استاندار و تعدادی از مدیران بخش خصوصی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار گردید.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1718

به "استان اصفهان نیازمند استفاده از صنایع هایتک و دانش بنیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان اصفهان نیازمند استفاده از صنایع هایتک و دانش بنیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید