اجرای 374 طرح گردشگری در سطح استان اصفهان

به گزارش سرگرمی تفریحی، استاندار اصفهان امروز در دیدار با فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان و مدیران این اداره کل همراه بود با ایراد سخنانی تاکید نمود: با حمایت دولت، بستر مناسب برای حضور بخش خصوصی در جهت توسعه گردشگری فراهم می گردد.

اجرای 374 طرح گردشگری در سطح استان اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، عباس رضایی در این دیدارگفت: بدون شک امروزه صنعت گردشگری یکی از مهم ترین صنایع بشری و صنعتی نوین است که می تواند جایگزین مناسبی برای بسکمک از صنایعی باشد که هم اکنون در استان اصفهان فعال هستند.

او در ادامه با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه این صنعت تاکید نمود: بی شک نقش دولت در این صنعت سیاستگذاری و تسهیلگری است، لذا دولت کوشش می نماید با جهت دهی مناسب شرایط را برای ورود بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری در اصفهان فراهم آورد.

استاندار اصفهان همچنین توضیح داد: توسعه پایدار گردشگری احتیاج به برنامه ریزی دارد، لذا باید به عنوان دولت کوشش کنیم تا با برنامه ریزی مناسب، بخش خصوصی را در جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری حمایت کنیم.

پیش از سخنان استاندار اصفهان، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز با ارائه گزارشی تاکید نمود: در حال حاضر با حضور بخش خصوصی 374 طرح گردشگری با سرمایه ائی بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در پهنه استان در حال انجام است.

او همچنین توضیح داد: در 5 سال اخیر توانسته ایم ظرفیت اقامت استان را از 10 هزار تخت به 30 هزار تخت افزایش دهیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 76

به "اجرای 374 طرح گردشگری در سطح استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 374 طرح گردشگری در سطح استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید