2215 نفر در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد مشهد شرکت کردند

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد مشهد گفت: مصاحبه آزمون دکتری این دانشگاه از 30 خرداد شروع شده و تا به امروز 2215 نفر در آن شرکت نموده اند.

2215 نفر در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد مشهد شرکت کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حسن شاکری، مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به شروع مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع دکتری این دانشگاه به وسیله سامانه مصاحبه واحد مشهد اطلاع داد و اظهار کرد: در راستای برگزاری پیروز دو دوره مصاحبه داوطلبان دکتری در نیمسال اول و دوم 1400-1399 با استفاده از سامانه طراحی شده به وسیله کارشناسان اداره کل فناوری اطلاعات واحد مشهد و براساس درخواست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات سازمان مرکزی برای برگزاری مصاحبه داوطلبان ورودی نیمسال اول 1401-1400 با سامانه واحد مشهد، کار آماده سازی سامانه شامل پیکربندی سرورها، بروزرسانی نرم افزار و تبدیل و بارگذاری داده ها از حدود یک ماه پیش به وسیله کارشناسان فناوری اطلاعات واحد مشهد شروع شد.

شاکری با بیان اینکه مصاحبه دوره نو از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 30 خرداد شروع شده است، گفت: در روز اول، مصاحبه 2 هزار و 215 نفر از داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده قبلی با پیروزیت انجام شد.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد مشهد اضافه کرد: سامانه مصاحبه قابلیت برگزاری 300 جلسه همزمان با امکان صف انتظار، مدیریت اسناد و گزارش گیری های آماری متنوع را دارد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند مصاحبه تا 17 تیر ادامه خواهد داشت، گفت: در کل 31 هزار و 300 داوطلب در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1464

به "2215 نفر در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد مشهد شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2215 نفر در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد مشهد شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید