18 ترند مجذوب کننده و مد روز طراحی ناخن برای بهار 1402

به گزارش سرگرمی تفریحی، یک مانیکور زیبا و مجذوب نماینده در تمامی فصل های سال می تواند جلوه مجذوب نماینده و دل نشینی به استایل شما بدهد، به ویژه در فصل باطراوت بهار. مانیکورهای نو و هیجان انگیز در کنار آیتم های رنگی شاد و خنک بهاره می توانند مجذوب نمایندهیت و طراوت استایل تان را چند برابر نمایند. در سال های اخیر با توجه به محبوبیت انواع مدل های مانیکور و پدیکور، ناخن کاران ماهر از روش ها و متدهای نو و متنوعی برای طراحی ناخن استفاده می نمایند و فراوری نمایندگان محصولات آرایشی هر ساله دنیای متنوعی از رنگ ها و طرح های نو لاک ناخن را در بازار عرضه می نمایند. در این مطلب با آنالیز ترندهای طراحی ناخن در سال 2023 قصد داریم 18 مدل ترند طراحی ناخن 1402 را به شما معرفی کنیم که برای فصل بهار فوق العاده اند. با ما همراه باشید.

18 ترند مجذوب کننده و مد روز طراحی ناخن برای بهار 1402

آنچه در این مطلب می خوانید:

1. رنگ های کرومی؛ ترند طراحی ناخن 1402

2. طراحی ناخن با رنگ سال 1402

3. صورتی ساکورا؛ ترند رنگ ناخن 1402

4. صورتی شاینی گلیتر؛ ترند رنگ ناخن 1402

5. سبز نعنایی؛ به لطافت بهار

6. سبز متالیک

7.فرنچ بسیار ظریف

8. فرنچ صورتی ملایم و رنگ های نود؛ ترند طراحی ناخن 1402

9. ناخن های دو رنگ؛ ترند طراحی ناخن 1402

10. طرح های گلدار روی رنگ های نود؛ طرح ناخن بهاری

11.رنگ های پاستلی؛ ایدئال برای بهار

12. مدل ناخن سه بعدی؛ ترند طراحی ناخن 2023

13. مدل ناخن گوتیک؛ ترند طراحی ناخن 2023

14. آبی کبالت؛ ترند رنگ ناخن 2023

15. طرح های موج دار

16. فرنچ رنگارنگ

17. طرح های رنگین کمانی؛ ترند طراحی ناخن 1402

18. پیرسینگ ناخن ها؛ ترند طراحی ناخن 1402

1. رنگ های کرومی؛ ترند طراحی ناخن 1402

در بهار 2023 رنگ های کرومی جزو اصلی ترین ترندهای لاک ناخن هستند. این رنگ های زیبا، جلوه ای آینه ای دارند و رنگ های نقره ای و رزگلد کروم جزو محبوب ترین لاک ها برای طراحی ناخن به شمار می روند. اگر دوست ندارید تمامی ناخن هایتان کرومی یا اصطلاحا آینه ای باشند، می توانید رنگ های کرومی را در طراحی ناخن هایتان با دیگر طرح ها و رنگ ها ترکیب کنید.

2. طراحی ناخن با رنگ سال 1402

سال جاری رنگ Viva Magenta 18-750 به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده و به عنوان رنگ سال 1402 مطرح است؛ تن قرمز-زرشکی ظریفی که تعادلی بین رنگ گرم و سرد ارائه می دهد و کمی هم سایه بنفش در آن دیده می گردد. اگر می خواهید رنگ سال 1402 را در مانیکورتان بهره ببرید باید بدانید که پیدا کردن این رنگ به طور دقیق قدری سخت است اما اگر در چرخه رنگ در تناژهای موازی و نزدیک رنگ Viva Magenta حرکت کنید به رنگ های زرشکی، سرخابی و ارغوانی می رسید؛ بنابراین می توانید از این رنگ ها برای طراحی ناخن هایتان بهره ببرید.

3. صورتی ساکورا؛ ترند رنگ ناخن 1402

در ژاپن به شکوفه های گیلاس ساکورا می گویند و این شکوفه های زیبا یکی از نمادهای فصل بهار در دنیا محسوب می شوند. استفاده از نمادهای ساکورا چه در پوشاک و چه در طراحی ناخن به عنوان یکی از المان های بهاری سال جاری جزو ترندهای مد در بهار 2023 محسوب می گردد. رنگ شکوفه های ساکورا صورتی ملایم است که جلوه ای بهاری و مجذوب نماینده به ناخن های شما می بخشد.

4. صورتی شاینی گلیتر؛ ترند رنگ ناخن 1402

در ترندهای طراحی ناخن سال جاری انواع رنگ های صورتی نقش پررنگی دارند. یکی از طرح های مجذوب نمایندهی که درطراحی ناخن برای بهار 1402 می توانید به سراغش بروید لاک های صورتی شاینی و گلیتری صورتی است. شادابی و مجذوب نمایندهیت این لاک های درخشان و خیره نماینده جلوه ای شاد و پرطراوت به ناخن هایتان می دهد. به خصوص برای روزهای عید 1402 انتخاب بسیار شاد و مجذوب نمایندهی خواهد بود.

5. سبز نعنایی؛ به لطافت بهار

بهار تداعی نماینده طراوت طبیعت است و یکی از زیباترین جلوه های طبیعت در این فصل برگ های تازه و پرطراوت نعنا است که عطرشان مسحورتان می نماید. از همین رو رنگ سبز نعنایی یکی از رنگ های مجذوب نمایندهی است که برای فصل بهار می توانید به سراغش بروید تا طراوت بهاری را روی دست هایتان داشته باشید؛ سبزی ملایم و بسیار ملیح که جلوه ای متفاوت و خاص به دست هایتان می بخشد.

می توانید از تناژ های روشن یا تیره این رنگ بهره ببرید و یا چند تناژ مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. ترکیب رنگ سبز نعنایی با مشکی و سفید هم می تواند مجذوب نماینده و چشم نواز باشد.

6. سبز متالیک

همان طور که گفتیم در میان ترندهای بهاری سال جاری رنگ های بسیاری را می بینید که از طبیعت الهام گرفته اند. رنگ سبز متالیک یادآور بال های حشراتی است که در دل طبیعت کندوکاو می نمایند. ممکن است این رنگ کمی به نظرتان متفاوت بیاید اما اگر آن را امتحان کنید خواهید دید که درخشش متفاوت و دوست داشتنی به ناخن هایتان می بخشد.

7.فرنچ بسیار ظریف

سال جاری هم در میان ترندهای 2023 فرنچ های بسیار ظریف و متفاوتی دیده می شوند. این نوع فرنچ ها مخصوص ناخن های کوتاه هستند و تنها شامل یک خط بسیار باریک می شوند که نوک ناخن ها را پوشش می دهند. اگر هوادار مدل های ساده هستید و ناخن هایی کوتاه دارید این ترند بهاری 2023 مناسب شماست.

8. فرنچ صورتی ملایم و رنگ های نود؛ ترند طراحی ناخن 1402

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم سال جاری طیف های مختلف صورتی جزو اصلی ترین ترندهای طراحی ناخن در بهار 2023 محسوب می شوند. یکی از طرح های بسیار ظریفی که سال جاری بهار ترند خواهد بود، فرنچ رنگ صورتی ملایم یا کمرنگ روی پایه نود خواهد بود. کنتراست این دو رنگ با یکدیگر کم است و همین باعث می گردد این نوع طراحی ناخن بسیار ظریف و خاص باشد.

9. ناخن های دو رنگ؛ ترند طراحی ناخن 1402

در این طرح ترند 2023 باید ناخن هایتان را به شکل عمودی به دو بخش تقسیم کنید و هر بخش را یک رنگ بزنید. اگر به سالن های زیبایی مراجعه نمی کنید و خودتان در خانه لاک می زنید این مدل برایتان بسیار ساده خواهد بود و در عین سادگی هم می تواند خاص و متفاوت باشد.

10. طرح های گلدار روی رنگ های نود؛ طرح ناخن بهاری

استفاده از طرح گل های زیبا و متنوع در مانیکور یکی از مدل های مجذوب نماینده و زیبای بهاری است که به دست هایتان جلوه ای ملیح و بهاری می دهد. سال جاری طرح های زیبای گلدار روی پایه نود یکی از ترندهای مجذوب نماینده بهار 2023 است. می توانید برای طراحی گل ها از لنزها و برچسب های ناخن بهره ببرید و یا این که با مراجعه به سالن های زیبایی از آن ها بخواهید گل های بهاری زیبا را روی پایه نود روی ناخن هایتان طراحی نمایند.

11.رنگ های پاستلی؛ ایدئال برای بهار

اگر در چرخه رنگ به رنگ هایی مانند صورتی، زرد، سبز، آبی و… کمی رنگ سفید اضافه کنیم، پاستلی ها به دست می آیند. آبی آسمانی، بنفش یاسی روشن، صورتی روشن، زرد لیمویی، هلویی، موزی و… رنگ هایی هستند که به عنوان رنگ های پاستلی شناخته می شوند. این رنگ ها چندین سال است که چه در صنعت فشن، چه در طراحی ناخن ها جزو ترندهای محبوب شناخته می شوند. سال جاری هم رنگ های پاستی جزو ترندهای 2023 هستند و اگر می خواهید برای بهار 1402 طرح های بهاری مجذوب نمایندهی را برای ناخن هایتان انتخاب کنید این طرح های زیبا یکی از گزینه های مجذوب نماینده برایتان خواهند بود.

12. مدل ناخن سه بعدی؛ ترند طراحی ناخن 2023

چندین سال است که طرح های برجسته سه بعدی در میان ترندهای ناخن جایگاه خاصی دارند. سال جاری هم این مدل های خاص جزو ترندهای طراحی ناخن در بهار 1402 محسوب می شوند. به خصوص برای روزهای نوروز بسیاری از خانم ها دوست دارند طراحی ناخن شان به نسبت دیگر روزهای سال خاص تر و متفاوت تر باشد. اگر در پی طراحی ناخن خاص برای نوروز 1402 می گشت طرح های برجسته و سه بعدی را انتخاب کنید. در این مدل ها از متریال های خاصی برای برجسته کردن طرح های ناخن ها استفاده می گردد.

13. مدل ناخن گوتیک؛ ترند طراحی ناخن 2023

سال جاری با پخش سریال بسیار پرمخاطب و محبوب ونزدی آدامز بار دیگر استایل گوتیک به ترندهای دنیا مد بازگشته است. طراحی ناخن هم از این قاعده مستثنی نیست و در میان ترندهای بهار 2023 طرح هایی با المان های گوتیک دیده می گردد. در این استایل معمولا از رنگ های مشکی، سفید، نقره ای، قرمز و بنفش استفاده می گردد. با استایل ونزدی آدامز لاک بزنید و بدرخشید!

14. آبی کبالت؛ ترند رنگ ناخن 2023

آبی کبالت یکی از رنگ های زنده و پویاست که چه درپوشاک و چه در طراحی ناخن و مانیکور می تواند به واسطه جلوه خاصی که دارد بسیار متفاوت و چشم گیر باشد. آبی کبالت با رنگ هایی مانند مشکی و آبی کمرنگ و یا سفید به خوبی ترکیب شده و نمای زیبایی را بر روی ناخن هایتان می آفریند.

15. طرح های موج دار

یکی دیگر از طرح های ترند 2023 طرح های موج دار است. در این مدل هم یک رنگ پایه روی ناخن قرار می گیرد و یک یا چند رنگ برای طراحی موج روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرند. ترکیب رنگ های روشن و تیره برای ایجاد طرح موج این مدل طراحی ناخن محبوب را مجذوب نماینده تر و چشم نواز تر می نماید.

16. فرنچ رنگارنگ

این طرح انقدر مجذوب نماینده و هیجان انگیز است که چندین سال است جزو ترندهای پرهوادار و محبوب طراحی ناخن به جای مانده است. فرنچ رنگارنگ در عین سادگی بسیار دوست داشتنی و خاص است. برای این که طراحی مجذوب نماینده تری داشته باشید بهتر است از رنگ های پاستلی بهره ببرید، در غیراین صورت رنگ هایی متضاد و دارای هارمونی را انتخاب کنید که روی ناخن هایتان جلوه مجذوب نمایندهی داشته باشند و تضاد آن ها کاملا به چشم بیاید.

17. طرح های رنگین کمانی؛ ترند طراحی ناخن 1402

رنگین کمان یکی دیگر از المان های فصل بهار است. پدیده ای زیبا که پس از باران های لطیف بهاری با درخشش دوباره خورشید درخشان در آسمان آبی شاهدش هستیم. در فصل بهار می توانید رنگین کمان را به روی ناخن هایتان بیاورید و با استفاده از رنگ های اصلی رنگین کمان طرح های زیبا و شادی را روی ناخن هایتان ایجاد کنید.

18. پیرسینگ ناخن ها؛ ترند طراحی ناخن 1402

سال جاری یک ترند تازه در میان ترندهای طراحی ناخن به چشم می خورد؛ پیرسینگ ناخن. در این روش بالای ناخن به وسیله ابزار خاصی که یک نوع سوزن پیرسینگ است سوراخ می گردد و پیرسینگ های بسیار ظریف ناخن از آن عبور داده می گردد. البته این نوع پیرسینگ بر خلاف سایر پیرسینگ های رایج موقتی است و با بلند شدن ناخنتان باید ناخن را مجددا سوراخ کنید.

و در آخر

بسیاری از مدل هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم به سادگی در منزل قابل انجام هستند. فقط به خاطر داشته باشید که برای ماندگاری مانیکور و زیباتر شدن هرچه بیشتر ناخن ها بهتر است از بیس کوت (محلولی برای استفاده زیر لاک) و تاپ کوت بهره ببرید. تمیز کردن پوست اطراف ناخن ها پس از اتمام کار از دیگر نکات تاثیر گذار است. برای تمیز کردن پوست اطراف ناخن ها یک برس لاک قدیمی یا یک گوش پاک کن را به محلول لاک پاک کن آغشته نموده و دور ناخن هایتان را تمیز کنید.

همواره به خاطر داشته باشید که سلامت ناخن ها در زیبایی دست ها بسیار تأثیرگذار است، برای حفظ سلامت و طراوت ناخن ها به شکل روتین از محصولات تقویتی مخصوص ناخن بهره ببرید تا ناخن هایی محکم و سالم داشته باشید.

لاک ناخن داتمه شماره m25

45,500

تومان

لاک ناخن داتمه شماره c113

43,700

تومان

انواع لاک ناخن

مشاهده همه

منابع: vogue، perfectcorp، yourgirlknows

سوالات پر تکرار

ترند تازه مدل ناخن در سال 2023 کدام است؟

رنگ های کرومی، طیف رنگ های صورتی و پیرسینگ ناخن از جمله تازه ترین ترندهای طراحی ناخن 2023 هستند.

یهترین طرح بهاری ناخن چیست؟

طرح های گلدار، رنگ های پاستلی و طرح های رنگین کمانی برترین طرح ها و رنگ ها برای فصل بهار هستند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1964

به "18 ترند مجذوب کننده و مد روز طراحی ناخن برای بهار 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 ترند مجذوب کننده و مد روز طراحی ناخن برای بهار 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید