پرسپولیس پس از میناوند پیروز شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17 امروز (شنبه) و با پنج دقیقه تأخیر به مصاف و ماشین سازی تبریز رفت که در سرانجام با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

پرسپولیس پس از میناوند پیروز شد

پرسپولیسی ها در این دیدار با لباس های مشکی به یاد مهرداد میناوند بازیکن شماره 25 سابق خود در زمین حاضر شدند. گل پرسپولیسی ها در دقیقه 25 و 19 ثانیه به ثمر رسید که این گل در دقیقه 26 ثبت شد و از همین رو آنها برای یاد کردن از بازیکن فقید خود در دقیقه 25 یک دقیقه تأخیر داشتند. گل دوم پرسپولیس را هم احمد نوراللهی در دقیقه 3+90 وارد دروازه ماشین سازی کرد و تک گل میهمان هم توسط پیمان بابایی در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک (60 - محمد شریفی)، احسان پهلوان (86 - امید عالشاه)، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ماشین سازی: مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی (71 - وحید نعمتی)، فرشاد اسدی، مهدی مؤمنی، پیمان بابایی (90 - مهدی رحیمی)، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی و اتابک زارعی (79 - رضا کریمی).

منبع: فرارو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1216

به "پرسپولیس پس از میناوند پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پس از میناوند پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید