ملاقات اولونگا با کارلوس کی روش قبل از پرسپولیس!

به گزارش سرگرمی تفریحی، اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل همراه با تیم ملی کشورش مقابل تیم ملی قطر قرار می گیرد.

ملاقات اولونگا با کارلوس کی روش قبل از پرسپولیس!

به گزارش خبرنگاران، میشل اولونگا پس از نمایش درخشان در سه هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر که پیروز شد چهار گل مقابل الاهلی، معیذر و العربی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر الدحیل نقش مستقیم داشته باشد و برترین گلزن حریف آسیایی پرسپولیس گردد، به اردوی تیم ملی کنیا دعوت شد.

این ستاره 29 ساله کنیایی که طی دو فصل اخیر به آقای گلی در لیگ ستارگان قطر رسیده و در اردوهای گذشته تیم ملی کشورش همیشه حضور ثابت و تاثیرگذار داشته، بازهم با نمایش موثر در ترکیب الدحیل به تیم ملی کنیا دعوت شد تا در دو مسابقه تدارکاتی مقابل تیم های ملی قطر و سودان جنوبی به میدان برود.

میشل اولونگا بخاطر پرواز اعضای تیم ملی کشورش به قطر، در دوحه ماند تا در تمرینات کنیا حضور پیدا کند و آماده نخستین جدال تدارکاتی در فیفا دی مقابل شاگردان کارلوس کی روش گردد.

اولونگا که در سه مسابقه از پنج ملاقات رسمی تیم ملی کنیا ازجمله مسابقه محبت آمیز مقابل تیم ملی ایران پیروز به گلزنی شده، باید فردا شب در استادیوم الجنوب به مصاف تیم قطر برود و امیدوار است به روند درخشان خود در فوتبال این کشور ادامه بدهد.

این مهاجم کنیایی پس از سپری کردن فیفا دی و انجام دو مسابقه تدارکاتی ملی مقابل قطر و سودان جنوبی، باید روز بیست و هشتم شهریورماه همراه با الدحیل به مصاف استقلال تاجیکستان برود و نخستین بازی در فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند و یک ماه بعد هم مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2032

به "ملاقات اولونگا با کارلوس کی روش قبل از پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات اولونگا با کارلوس کی روش قبل از پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید