پرسپولیس علیه پرسپولیس؛ دنبال رد پای عرب ها نگردید

به گزارش سرگرمی تفریحی، محرومیت پرسپولیس از حضور طرفدار مقابل لخویا قطر در حالی از سوی مدیران این تیم به لابی عرب ها ارتباط داده می گردد که AFC یک هفته قبل سه تیم معروف آسیایی را هم به دلیل حمل بنر نژادپرستانه از دو بازی محروم نموده است.

پرسپولیس علیه پرسپولیس؛ دنبال رد پای عرب ها نگردید

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حکمی انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل سوء رفتار طرفدارانش در دیدار با الوحده امارات از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا جریمه و محروم کرد تا این تیم در حساس ترین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات از داشتن طرفدارانش محروم گردد.

البته دو سال پیش پرسپولیس حکمی تعلیقی را از AFC دریافت نموده بود که در صورت تکرار بی انضباطی از سوی طرفدارانش جریمه و محروم خواهد شد که این اتفاق بعد از دو سال به وقوع پیوست.

این اتفاقی در حالی اتفاق افتاده که عده ای در ایران تصور می نمایند که این لابی عرب ها بوده و باشگاه پرسپولیس به ناحق از داشتن طرفدارانش محروم شده است.

این حکم صادر شده از AFC بدون شک هیچ ارتباطی به لابی عربها ندارد، چرا که هفته گذشته نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا سه تیم گوانجو چین، کاوازاکی ژاپن و النجم لبنان را با جرایم به مراتب سنگین تری نقره داغ نموده است.

گوانجو قهرمان دو دوره از سه دوره گذشته این مسابقات است که به دلیل حمل بنرهای نژاد پرستانه و رفتارهای نامناسب طرفدارانش با تیم رقیب (ماده های 58 و 65 قانون انضباطی AFC) توسط طرفدارانش از دو بازی آینده از داشتن تماشاگر محروم شده و باید 22 هزار و 500 دلار هم پرداخت کند.

همچنین النجم لبنان و کاوازاکی فرونتال ژاپن هم به همین دلایل جریمه شدند که نماینده لبنان دو بازی به نماینده ژاپن و یک بازی از حضور تماشاگران محروم شدند.

با این آرای AFC معین می گردد که پرسپولیسی ها نباید به دنبال توجیه این اتفاق باشند و هشدارهای این نهاد را برای سوء رفتار طرفدارانش جدی بگیرد. اتفاقی که مهدی تاج چند ماه پیش نسبت به وقوع آن هشدار داده بود و گفته بود که طرفداران اگر تجدید نظری در رفتارشان نداشته باشند با جریمه سنگین تری روبرو خواهند شد.

در ادامه سند جریمه سه تیم گوانجو، النجم و کاوازاکی را مشاهده می کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 155

به "پرسپولیس علیه پرسپولیس؛ دنبال رد پای عرب ها نگردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس علیه پرسپولیس؛ دنبال رد پای عرب ها نگردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید