پردازنده جدید اینتل برای بازی در عصر خانه نشینی

به گزارش سرگرمی تفریحی، شرکت اینتل از عرضه پردازنده های جدید نسل دهم خود برای کاربران رایانه های رومیزی خبر داده است که اجرای بازی های ویدئویی را در منزل تسهیل می نمایند.

پردازنده جدید اینتل برای بازی در عصر خانه نشینی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از زد دی نت، پردازنده های جدید اینتل با هدف ارتقای کیفیت اجرای بازی های ویدئویی و نیز تسهیل تدوین و پردازش فایل های ویدئویی فوق دقیق برای تدوین گران حرفه ای عرضه شده اند. اینتل امیدوار است با توجه به خانه نشینی اجباری میلیون ها نفر در سراسر دنیا عرضه پردازنده های تازه با اقبال عمومی روبرو گردد.

این پردازنده های نسل دهم که از سری اس هستند سرعتی تا حداکثر 5.3 گیگاهرتز دارند. یکی از این پردازنده ها که Core i9 Unlocked نام دارد، دارای ده هسته و 20 threads است.

اینتل همچنین مدعی است یکی از این تراشه ها که Core i9 -10900K نام دارد، سریع ترین پردازنده برای اجرای بازی های ویدئویی است. زمان عرضه این تراشه ها که با دورکاری بسیاری از کارمندانی همزمان شده که باید سیستم های شخصی خود را نیز به روز نمایند، مناسب به نظر می رسد. در عین حال شنیده می گردد که شرکت ای ام دی هم میخواهد به زودی تراشه های تازه ای را روانه بازار کند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 663

به "پردازنده جدید اینتل برای بازی در عصر خانه نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردازنده جدید اینتل برای بازی در عصر خانه نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید