واگذاری بخشی از عملیات اجرایی سازه جانبی و معماری خط 3 قطارشهری به قرارگاه خاتم الانبیا

به گزارش سرگرمی تفریحی، بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد عملیات اجرایی سازه جانبی و معماری فاز اول خط 3 قطار شهری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار می شود.

واگذاری بخشی از عملیات اجرایی سازه جانبی و معماری خط 3 قطارشهری به قرارگاه خاتم الانبیا

به گزارش خبرنگاران، خلیل الله کاظمی امروز در هفتادوسومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جریان تصویب لایحه واگذاری عملیات اجرایی سازه جانبی و معماری فاز اول خط 3 قطار شهری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: برای اینکه این سه ایستگاه را به بهره برداری برسانیم نیاز بود این موضوع سریعتر مشخص تکلیف شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر هسته مرکزی این ایستگاه ها در اختیاز قرارگاه خاتم است و امکان اینکه همزمان با کاری که آنها انجام می دهند پیمانکار دیگری بیاید و معماری ایستگاه را انجام دهد نیست و درخواست ما ما این بود که بتوانیم همزکان این کار را انجام دهیم.

بر اساس این مصوبه به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می شود، نظر به ضرورت تسریع در تکمیل فاز اول پروژه خط 3 قطار شهری و مطابق برنامه زمان بندی مقرر برای سه ایستگاه این خط (ترمینال، باب الجواد و شهدا)، اجرای کامل سه ایستگاه مزبور و اجرای دسترسی جانبی 4 ایستگاه باقیمانده فاز اول خط 3 را از طریق انجام فرایند قانونی ترک تشریفات مناقصه، از محل بند و ماده 28 قانون برگزاری مناقصات، با رعایت تبصره های زیر به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار نماید.

تبصره1- برآورد نهایی مبلغ قرارداد، می بایست حداکثر ظرف مدت 2 هفته از تاریخ ابلاغ قانونی این مصوبه، توسط کمیته ای متشکل از نمایندگان شهرداری مشهد، مشاور طرح، شورای اسلامی شهر و با بهره گیری از توان کارشناسان خبره مشخص و پس از اخذ تاییدیه کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر، ملاک عمل در متن قرارداد قرار گیرد.

تبصره2- پیشنویس قراردادهای موضوع این مصوبه (به همراه مشخص جرائم تاخیرات نسبت به برنامه زمانبندی)، می بایست به تایید کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر برسد.

تبصره3- شهرداری مشهد مقدس مکلف است، حداکثر ظرف مدت 3 ماه از تاریخ ابلاغ قانونی این مصوبه، نسبت به تهیه اسناد مناقصه سایر ایستگاه های خط 3 قطار شهری (با اولویت ایستگاه های باقیمانده فاز اول) اقدام و از ابتدای سال 1399، نسبت به برگزاری مناقصات مربوط اقدام نماید.

تبصره4- شهرداری مشهد مقدس مکلف است بار مالی این مصوبه را در لوایح بودجه سنواتی منعکس نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 202

به "واگذاری بخشی از عملیات اجرایی سازه جانبی و معماری خط 3 قطارشهری به قرارگاه خاتم الانبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری بخشی از عملیات اجرایی سازه جانبی و معماری خط 3 قطارشهری به قرارگاه خاتم الانبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید