همزمان با هفته دولت 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان واگذار می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران: دبیر برگزاری هفته دولت در بهزیستی استان زنجان گفت: جشن واگذاری 100 واحد مسکونی مددجویی همزمان با هفته دولت در استان زنجان و به همت بهزیستی برگزار می گردد.

همزمان با هفته دولت 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

رباب موحد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: 4 طرح وپروژه در هفته دولت سال 93 با شعار آرامش وامید در بهزیستی استان زنجان افتتاح می گردد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای مددجویان توضیح داد: در راستای اشتغال زایی معلولان و تعامل مثبت با خیرین و بهره گیری از مشارکت های مردمی طرح داشنکار با اشتغال 15 معلول آغاز بکار می نماید.

دبیر برگزاری هفته دولت در بهزیستی استان زنجان بیان کرد: با توجه به اهداف بهزیستی در زمینه اشتغال زایی و رسیدن به توانمندی جامعه هدف ساختمان گروه همیار زنان سرپرست خانوار بهزیستی خدابنده در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به آغاز بکار بهزیستی شهرستان در هفته دولت ابراز کرد: ساختمان این اداره در هفته دولت افتتاح می گردد که با افتتاح آن از این پس مددجویان شهر سلطانیه با مراجعه به اداره بهزیستی این شهرستان می توانند از خدمات بهزیستی بهره مند گردند.

موحد با اشاره به برنامه های هفته دولت این اداره خاطر نشان کرد: ایجاد نمایشگاه بهزیستی استان زنجان ، دیدار از آزادگان و خانواده های شهدا، بازدید مدیر کل بهزیستی بهزیستی از منزل خانواده های دارای چند معلول ، انتخاب کارمند نمونه ، برگزاری دیدار عمومی مدیر کل با مددجویان، ارائه گزارش عملکرد یکساله این اداره کل از جمله برنامه هایی است که در هقته دولت برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های هفته دولت ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به صورت رایگان است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 615

به "همزمان با هفته دولت 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همزمان با هفته دولت 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید