هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی

به گزارش سرگرمی تفریحی، در هشدار سازمان هواشناسی آمده است که تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور جوی امروز (10 اردیبهشت) در استان های زنجان، قزوین، البرز، همدان، مرکزی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، نیمه غربی اصفهان، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و شمال خراسان رضوی پیش بینی می گردد.

هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی

به گزارش ایسنا، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید فردا (11 اردیبهشت) در استان های زنجان، همدان، کردستان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، یزد، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و شمال و شرق خوزستان تداوم دارد.

از این رو سازمان هواشناسی هشدار داده است که احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه وجود دارد بنابراین از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و آبراه ها خودداری گردد.

مدیریت سدها، اقدامات پیشگیرانه برای حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه های اجرایی ازجمله شهرداری ها و فرمانداری ها برای جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آبگرفتگی معابر از توصیه های دیگر سازمان هواشناسی است.

به گزارش ایسنا، در هشدار نارنجی رنگ پیش بینی می گردد که پدیده ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب گردد. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا صادر می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 722

به "هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید