هشدار هواشناسی، شروع بارش های سه روزه در کشور از امروز

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، احتمال وزش باد در کدام منطقه وجود دارد؟

هشدار هواشناسی، شروع بارش های سه روزه در کشور از امروز

به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی امروز یکشنبه درباره شرایط آب وهوا گفت: امروز با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در غرب کشور بارش ها شروع و سپس به جنوب غرب کشور توسعه پیدا می نماید.

وی گفت: به تدریج بارش ها در روز دوشنبه (5 اردیبهشت ماه) شدت و توسعه می یابد و به مرکز، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و البرز جنوبی کشیده می گردد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز (یکشنبه) در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان و بعلاوه سواحل دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده خواهیم داشت. فردا استان هایی از جمله قزوین، البرز و تهران و غرب اصفهان، بارش خواهند داشت و روز دوشنبه هم بارش ها در شمال غرب، غرب و بخش هایی از جنوب غرب کشور ادامه پیدا می نماید.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز سه شنبه علاوه بر نوار غربی کشور، بارش ها در استان های سمنان، تهران، البرز، قزوین، سواحل دریای خزر، نیمه غربی اصفهان و شمال استان فارس و حتی بوشهر هم بارش خواهند داشت.

وی گفت: برای روز سه شنبه بیشترین بارش ها به استان های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان و جنوب استان های همدان، زنجان، قزوین، شرق تهران و نیز غرب مازندران اختصاص دارد.

گودرزی اضافه نمود: امروز و فردا در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی هم چنین گفت: هشدار هواشناسی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی و افرایش رگبار باران و وزش باد شدید در غرب، مرکز و جنوب غرب کشور صادر شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1808

به "هشدار هواشناسی، شروع بارش های سه روزه در کشور از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هواشناسی، شروع بارش های سه روزه در کشور از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید