هروی: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته 27 مهرماه شروع می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرمربی تیم ملی کاراته مردان کشورمان در مورد شرایط این تیم توضیحاتی را اعلام کرد.

هروی: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته 27 مهرماه شروع می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته مردان در مورد شرایط این تیم اظهار کرد: شرایط خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است. همه ورزشکاران با انگیزه تمرین می نمایند تا خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی دنیا و آسیا نمایند. تمام هم و غم کادرفنی این است که 2 تیم خوب و مجزا را آماده حضور در رقابت های قهرمانی دنیا و آسیا کند. کاراته ایران از قدرت های سنتی این رشته ورزشی است. کوشش می کنیم با توجه به امکانات خوبی که در اختیار تیم ملی است برترین نتایج را در مسابقات امارات و قزاقستان کسب کنیم.

او ادامه داد: یکی از مسائل ما در اردوی اخیر آسیب دیدگی و کرونای بعضی از ورزشکاران است. طبق برنامه قبلی قرار بود انتخابی تیم ملی 26 و 27 مهرماه برگزار گردد، اما مسائل به وجود آمده برنامه های کادرفنی را تغییر داد. با شرایط بوجود آمده انتخابی وزن منفی 55 (برای مسابقات قهرمانی آسیا)، منفی 75 (برای مسابقات قهرمانی دنیا) بیست و هفتم مهرماه برگزار می گردد و انتخابی اوزان 60، 67،84-و84+ (برای مسابقات قهرمانی دنیا) هشتم آبان ماه برگزار خواهد شد تا ترکیب نهایی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا معین گردد.

هروی اظهار داشت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی دنیا، نفرات اعزامی به امارات معین می شوند و سایر ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهند شد.

بیشتر بخوانید

  • احسانی: بازیکنان ما فاصله استاندارد حین مسابقات را رعایت نمی نمایند
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1594

به "هروی: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته 27 مهرماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته 27 مهرماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید