هدف اصلی از سفر حریری به استانبول چه بود؟

به گزارش سرگرمی تفریحی، به اعتقاد یک تحلیل گر لبنانی سعد حریری در پی تشکیل جبهه ای بین المللی علیه میشل عون رئیس جمهور لبنان است.

هدف اصلی از سفر حریری به استانبول چه بود؟

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک تحلیلگر سیاسی لبنانی که در رابطه با این سفر با رادیو اسپوتنیک مصاحبه می کرد، تاکید نمود با توجه به این که نگاه سعد حریری آن است که تشکیل کابینه مرهون خواست کشورهای منطقه می باشد و این کشورها در این امر کارشکنی می نمایند، بر آن شده است تا جبهه ای را متقابلا ایجاد نموده و در مقابل میشل عون قرار بگیرد.

جورج القارح استاد دانشگاه و تحلیل گر سیاسی لبنانی در این رابطه به این رادیوی روسی گفت: سعد حریری با حضور در ترکیه در پی ارسال این پیغام به صحنه سیاسی لبنان است که او همچنان بازیگر اصلی و شخصیت اول لبنانی است که ظرفیت مصاحبه با طرف های منطقه ای را دارد.

این خبر در حالی اعلام می گردد که بعضی از تحلیل گران هم بر این باورند بعد از ناامیدی سعد حریری از یاری عربستان سعودی او به قطب مقابلش ترکیه رفته است، شاید بتواند از این طریق واکنش ریاض را نسبت به خود بهبود ببخشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1462

به "هدف اصلی از سفر حریری به استانبول چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی از سفر حریری به استانبول چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید