نکاتی برای مسافرت هوایی با حیوانات خانگی

به گزارش سرگرمی تفریحی، سفر هوایی با حیوانات خانگی همواره مقداری استرس زا است-هم برای صاحبان حیوانات و حیواناتشان-اما با برنامه ریزی دقیق و آمادگی مناسب می توان دشواری هایی که که در سفر با حیوانات در آمیخته است را می توان کاهش داد و به خود اطمینان خاطر داد که مسافرت حیوان خانگی شما در امنیت کامل به وقوع می پیوندد.در این مقاله به آنالیز بعضی از این نکات که می توانند در طول سفر به شما یاری نمایند می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

نکاتی برای مسافرت هوایی با حیوانات خانگی

از سفر با تورهای پاتایا تابستان 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

زودتر اقدام به رزرو بلیط کنید

برنامه هایی که با سفر هوایی با حیوانات همراه است همواره باید به خوبی و زودتر از موعد مقرر برنامه ریزی شوند.بسیاری از شرکت های هواپیمایی به شما اجازاه به همراه داشتن تعداد مشخصی از حیوانات خانگی را می دهند (در محل کابین و بارها). رزرو زودتر از موعد مکان مناسبی را برای حیوان خانگی شما فراهم می نماید.

قوانین و مقررات خط هوایی را بطور کامل آنالیز کنید

خطوط هوایی قوانین و مقررات خاصی را راجع به مسافرت حیوانات خانگی دنبال می نمایند.بنابراین همواره با شرکت هواپیمایی هماهنگ کنید تا مطمئن شوید حیوان خانگی شما تمامی مدارک و واکسیناسیون مورد احتیاج برای پرواز را دارا می باشد.علاوه بر سوابق پزشکی، در خطوط هوایی به یک سبدحامل مخصوص در پرواز برای حیوانات خانگی احتیاج است واگر شما برای حیوان خانگی خود از سبد حامل مناسب استفاده نکنید به شما اجازه ورود به پرواز را نخواهند داد.

نکات ایمنی پرواز های هوایی را دنبال کنید

برای اینکه سفری ایمن را با حیوان خانگی خود تجربه کنید،به موارد زیر توجه کنید:
  • هرگز برای پرواز به حیوان خود آرام بخش ندهید مگر اینکه توصیه دامپزشک باشد زیرا حیواناتی که آرام بخش به آنها داده می گردد، بیشتر در معرض خطر افت دمای بدن و تهوع قرار دارند.
  • مطمئن شوید که برای روی سبد حامل نام حیوان، نام خودتان، آدرس و شماره تلفن همراه تان نوشته شده باشد.
  • درون سبد حامل حوله نرمی قرار دهید. اگر حیوان خانگی تان عروسک نرم مورد علاقه ای دارد، آن را در سبد قرار دهید.
  • سعی کنید سبد حامل را به ساده ترین شکل ممکن طراحی کنید تا ایمنی و راحتی حیوان خانگیتان در طول پرواز تامین گردد.
  • یک ظرف آب به همراه خود داشته باشید و بعد از آغاز پرواز به حیوان خانگی تان مقداری آب بدهید.
  • سعی کنید زمانی که می خواهید با حیوان خانگی سفر کنید برنامه خود را به شکلی تنظیم کنید که هوایی که در آن پرواز صورت می گیرد متعادل باشد به این معنی که نه خیلی سرد و نه خیلی گرم باشد. اگر مجبور هستید که با حیوان خانگی خود در تابستان سفر کنید، پرواز را برای صبح زود یا اواخر شب انتخاب کنید.اگر هم که قصد سفر در زمستان را دارید سعی کنید که ساعتی را در طول روز برای پرواز انتخاب کنید که هوا مقداری گرم تر باشد.
  • قلاده حیوان خودرا چک کنید تا مطمئن شوید مجهز است ولی خیلی تنگ نیست. علاوه بر برچسب واکسن هاری شماره تماس خودرا برای مواقع اضطرار روی آن بنویسید.
  • زمانی که با حیوان خانگی پرواز می کنید، سعی کنید که از پروازهای مستقیم بهره ببرید.

با یک آژانس مسافرتی مشورت کنید

اگر تجربه سفر با حیوان خانگی ندارید، شاید بهتر باشد که با یک آژانس مسافرتی تماس بگیرید که تجربه رزرو و برنامه ریزی سفر برای مشتریان با حیوان خانگی را دارند. این آژانس بهترین پرواز را برای شما و حیوان خانگی تان رزرو می نماید و توضیحاتی در خصوص قوانین خطوط هوایی برای مسافرت با حیوان خانگی می دهند. منبع: enlightenmeمنبع: کجارو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 993

به "نکاتی برای مسافرت هوایی با حیوانات خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی برای مسافرت هوایی با حیوانات خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید