تور هلند: معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن میدان دام در آمستردام

به گزارش سرگرمی تفریحی، هتل بست وسترن میدان دام آمستردام | Best Western Dam Square Inn

این هتل 3 ستاره تنها چند قدم تا میدان دام آمستردام فاصله دارد و اتاق هایی با تخت خواب های بزرگ به شما پیشنهاد می دهد. ناحیه تجاری آمستردام دقیقا در کنار هتل بست وسترن میدان دام آمستردام Best Western Dam Square Inn بوده و با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه مرکزی آمستردام بروید. بیشتر جاذبه های تاریخی شهر آمستردام در اطراف شما قرار گرفته اند و بعلاوه رستوران ها و کافه های متعددی را در اطراف محل اقامت خود پیدا خواهید کرد. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های آمستردام آنالیز می کنیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل بست وسترن میدان دام آمستردام را مرور کنیم.

تور هلند: معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن میدان دام در آمستردام

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن میدان دام آمستردام

صبحانه این هتل رایگان بوده و هر روز صبح آماده می گردد. ورود حیوانات به هتل ممنوع بوده و اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و فضای عمومی در دسترس است. یک مرکز کامپیوتر تجهیز شده نیز به همراه خدمات فکس و فتوکپی فراهم می باشد. متأسفانه این هتل هیچ پارکینگی ندارد. بنابراین اگر وسیله نقلیه دارید، ممکن است در این هتل به مشکل برخورد کنید. میز پذیرش شبانه روزی ارائه دهنده خدمات بلیط برای جاذبه های مطرح شهر آمستردام، انبار چمدان و صندوق امانات است.

اگر لباس های کثیف دارید، آن ها را به خشکشویی و اتوشویی هتل بسپارید و مبلغی برای شستشو پرداخت کنید. کارمندان آن به زبان های انگلیسی، هلندی، فرانسوی، عربی، آلمانی و مجارستانی صحبت می نمایند و دیگر امکانات هتل شامل موارد زیر می باشد:

  • فضایی برای افراد غیر سیگاری
  • آسانسور
  • سیستم گرمایشی
  • دارای 4 طبقه

ورود به هتل بست وسترن میدان دام آمستردام از ساعت 2 بعد از ظهر تا 05:30 صبح می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن میدان دام آمستردام

کرایه دوچرخه و قایقرانی در همه نقاط این شهر امکان پذیر است. به علت موقعیت عالی این هتل 3 ستاره به راحتی و با پای پیاده می توانید بیشتر جاذبه های معروف آمستردام را ببینید.

رستوران هتل

بوفه صبحانه به صورت حاضری و از نوع اروپایی در این هتل بین ساعات 07:00 تا 10:30 صبح هر روز تهیه و سرو می گردد. خدمات اتاق به صورت شبانه روزی ارائه می گردد. در روبروی هتل و اطراف آن، تعدادی رستوران وجود دارد که می توانید باقی وعده های غذایی خود را در آن ها سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل بست وسترن میدان دام آمستردام

از بین 38 اتاق هتل هر کدام را که مایل بودید، انتخاب کنید. امکانات تهیه قهوه، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، تخت نوزاد و گهواره رایگان، تهویه مطبوع و گاوصندوق دیجیتالی در اتاق دیده می گردد. سشوار، دوش به تنهایی و لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان مانند شامپو، صابون، مسواک و خمیردندان و حوله دست و صورت در حمام های خصوصی گذاشته شده است. بر روی میز مطالعه گذاشته شده در اتاق ها می توانید کارهای شخصی خود را انجام دهید.

تلفن نیز تماس شما را با دیگر افراد برقرار می نماید. اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها در دسترس است. برای رزرو اتاق در هتل بست وسترن میدان دام آمستردام سری به قسمت رزرو هتل در آمستردام سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل بست وسترن میدان دام آمستردام

سیگار کشیدن در تمام اتاق های این هتل ممنوع می باشد.

  • اتاق دبل: 12 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق تریپل: 15 مترمربع مساحت و سه تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دوقلو: با مساحت 12 مترمربع و دو تخت یک نفره در اختیارتان قرار داده می گردد.
  • اتاق سینگل : 10 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های شهر آمستردام

بازار گل آمستردام تا این هتل 3 ستاره، 20 دقیقه پیاده روی دارد. بعلاوه با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به سوپرمارکت، نیو کرک، کلیسای قدیمی، اتاق تست پنیر ریپنار و بورز ون برلاخ برسید. مکان هایی مانند موزه مادام توسود آمستردام، پلازا ماگنا، میدان دام و کاخ سلطنتی آمستردام در کنار هتل قرار گرفته اند.

  • کلیسای سنت نیکولاس: 600 متر تا شما فاصله دارد. با 10 پیاده روی به این کلیسا می رسید.
  • : این خانه موزه تا شما، 600 متر است که با تاکسی 5 دقیقه و با پای پیاده 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ایستگاه مرکزی آمستردام: این ایستگاه و شاهراه تا محل اقامت شما، 700 متر فاصله داشته که با 11 دقیقه رانندگی یا 10 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه می رسید.
  • میدان رامبراند: 1 کیلومتر است که با 14 دقیقه پیاده روی از هتل به میدان مرکزی آمستردام می رسید. تاکسی در مدت 8 دقیقه و تراموا 6 دقیقه شما را به این میدان می رساند.
  • میدان لیدز: 1.4 کیلومتر است که با 15 دقیقه رانندگی، 22 دقیقه پیاده روی و 12 دقیقه تراموا سواری به آن می رسید. با دوچرخه 9 دقیقه ای به این میدان خواهید رسید.
  • تئاتر کار: 1.6 کیلومتر است که با 10 دقیقه رانندگی یا 25 دقیقه پیاده روی به این موزه می رسید. می توانید به این محل مترو سوار شوید که 14 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • موزه ملی آمستردام: 1.7 کیلومتر است که با پای پیاده 30 دقیقه و با تاکسی 15 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • : 1.9 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر کل راستا را پیاده روی کنید، فقط 30 دقیقه ای به این محل می رسید. با تاکسی طی این راستا 16 دقیقه و با دوچرخه 11 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه لیلی استاد: 55.6 کیلومتر است که تا هتل، 55 دقیقه رانندگی خواهید داشت.
  • : این فرودگاه، 11.5 کیلومتر تا هتل فاصله دارد و با 18 دقیقه رانندگی به هتل می رسید.

موقعیت هتل بست وسترن میدان دام آمستردام

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ندرلند، 1012 ان ام آمستردام، مرکز شهر آمستردام، خراون استرات 12 - 16

Gravenstraat 12 - 16, Amsterdam City Centre, 1012 NM Amsterdam, Netherlands

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1713

به "تور هلند: معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن میدان دام در آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن میدان دام در آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید