نوری: قول می دهم در المپیک دل مردم را شاد کنم

به گزارش سرگرمی تفریحی، فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم کشتی کشورمان گفت: به مرور زمان ورزشکاران دیگر دستورالعمل های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی کردند و باعث شد من در محل باشگاه به کرونا مبتلا شوم.

نوری: قول می دهم در المپیک دل مردم را شاد کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین نوری در مورد چگونگی ابتلا به کرونا گفت: در محیط باشگاه ابتدا خیلی به مسائل و نکات بهداشتی توجه می شد، اما به مرور زمان این موضوع از سوی ورزشکاران جدی گرفته نشد. حتی دستورالعمل های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی کردند و باعث شد من در محل باشگاه به کرونا مبتلا شوم.

قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در مورد استفاده از ماسک قبل از ابتلا به کرونا تاکید نمود: در بیرون از محل باشگاه ورزشی از ماسک استفاده می کردم اما هنگامی که در محل تمرین حضور داشتم افرادی بودند که نکات بهداشتی را رعایت نمی کردند و احتمالا آن ها ناقل بیماری بودند و باعث شدند من به این بیماری دچار شوم.

نوری در مورد شروع تمریناتش برای المپیک 2021 توکیو گفت: بعد از گذراندن دوره سخت بیماری کرونا حدود 10 روزی است که به صورت جدی تمریناتم را شروع نموده ام و امیدوارم با شرایط خوبی که پیدا خواهم کرد به اهدافم در مسابقات پیش رو دست پیدا کنم.

وی پیرامون حمایت مسئولین از او در زمان بیماری مطرح نمود: علیرضا دبیر از همان لحظه اول که متوجه شد به این بیماری مبتلا شدم پیگیر فرایند درمان من بود و تا آخرین روزی که از بیمارستان ترخیص شدم، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین شخص حمید سوریان یاری های فراوانی کردند که من هر چه سریعتر سلامتی خودم را بدست آورم.

نوری که با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران گفت و گو می کرد در پاسخ به اینکه چه قولی به مردم ایران برای المپیک 2021 توکیو خواهد داد، گفت: با این فرایند تمام کوشش خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک بتوانم برای لحظه ای دل مردمی که همواره دعا گوی کشتی گیران بوده اند را شاد کنم و دست پر از این مسابقات به خانه بازگردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 902

به "نوری: قول می دهم در المپیک دل مردم را شاد کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: قول می دهم در المپیک دل مردم را شاد کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید