نتایج تیم بوچیا در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان

به گزارش سرگرمی تفریحی، تیم بوچیای ایران در اولین رقابت خود در بازیهای پاراآسیایی جوانان به سه برد و یک باخت دست پیدا کرد.

نتایج تیم بوچیا در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان

با ما همراه باشید تا با بهترین سفر ارزان به ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرنگاران از امارات، در اولین روز از رقابتهای بوچیا، ورزشکاران کشورمان به سه برد و یک باخت در بازی های پاراآسیایی جوانان دست یافتند.

در کلاس BC3 و در گروه D علیرضا عنصرودی با نتیجه پنج بر یک مقابل عرفان ابراهیم پور دیگر بازیکن ایرانی به پیروزی رسید.

در گروه A همین کلاس ندا عبدالغلامی 12 بر دو از نماینده ژاپن باخت.

در کلاس BC2 و از گروه E بهروز بربر مقدم سه بر یک حریفی از ژاپن را مغلوب کرد و نگین محبی در گروه A مقابل نماینده سنگاپور پنج بر یک به پیروزی دست یافت.

همچنین در رشته بدمینتون رضوان ناصری گل تنها نماینده ایران در بازیهای پاراآسیایی جوانان در نخستین ملاقات خود مغلوب نماینده چین شد. وی این ملاقات را با نتیجه دو بر صفر به نماینده چین واگذار کرد. ناصری گل فردا سه شنبه 21 آذر ماه در دومین ملاقات خود ساعت یازده مقابل حریفی دیگر از چین قرار می گیرد و در سومین مسابقه خود برابر حریفی از اندونزی بازی خواهد نمود. او روز چهارشنبه 22آذر در آخرین ملاقات برابر نماینده هندوستان به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 445

به "نتایج تیم بوچیا در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج تیم بوچیا در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید