موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز به ثبت جهانی رسید

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: موزه علم و طبیعت دانشگاه به عنوان یکی از موزه های برتر آسیا و مراکز خاص علوم پیشرفته دانشگاهی در 16 اکتبر 2019 به ثبت جهانی رسید.

موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز به ثبت جهانی رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بیژن برازنده، رئیس موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پس از حدود یک سال داوری های سخت گیرانه کمیته جهانی موزه ها و نهاد های علمی و استعداد های درخشان ICOM-UMAC مستقر در کشور فرانسه، موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان یکی از موزه های برتر آسیا و مراکز خاص علوم پیشرفته دانشگاهی در تاریخ 16 اکتبر 2019 به ثبت جهانی رسید.

برازنده اضافه نمود: این مهم به دلیل فعالیت های گسترده علمی، پژوهشی، آموزشی، ابداعات، اختراعات و تحقیقات فراوان و رعایت استاندارد های کنترل کیفی دستگاه ها و آزمایش های مربوطه و پویایی مستمر و داشتن کلیه خصوصیات ممتاز و شرایط خاص مجموعه های علمی در موزه دانشگاه، حاصل شده است.

رئیس موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز توضیح داد: همچنین موزه دانشگاه از میان 712 موزه فعال کشور و با داوری حدود 69 داور بین المللی داخلی و خارجی در سال 97 به عنوان موزه نخست ایران انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 292

به "موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز به ثبت جهانی رسید" امتیاز دهید

3 کاربر به "موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز به ثبت جهانی رسید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز به ثبت جهانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید