مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویلچر هوشمند تا درآمد خیره کننده تیم کوک

به گزارش سرگرمی تفریحی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویلچر هوشمند تا درآمد خیره کننده تیم کوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گروهی از فعالان حوزه تکنولوژی در شرکت Segway-Ninebotموفق شدند نوعی ویلچر هوشمند به شکل تخم مرغ ایجاد نمایند که می تواند با سرعت 24 مایل در ساعت حرکت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی نوامبر سال گذشته ، با گزارشی روبرو شدیم که ادعا می کرد که سامسونگ گوشی گلکسی اس 20 را که قبلاً به عنوان اس11 مشهور شده بود در تاریخ 11 فوریه برابر با 22 بهمن رونمایی می نماید. اکنون این خبر تایید شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از رفتارهای رایج بین بعضی بچه ها و بزرگسالان جویدن ناخن ها و کندن ناخواسته موها است. این عادت به ویژه وقتی افراد عصبی می شوند بروز پیدا می نماید. اما به نظر می رسد هوش مصنوعی روشی برای حل این مشکل یافته است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با آغاز عرضه گوشی های جدید شیائومی از جمله Mi 9T Pro به بازار، تمام تلفن های هوشمند شیائومی که در سطح بین المللی وارد بازار می شوند با برنامه های تلفن همراه و برنامه های پیغام رسان گوگل همراه می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس براوردهای اقتصادی شرکت اپل، تیم کوک؛ مدیرعامل این شرکت تا خاتمه سال 2019، حدود 11.6 میلیون دلار درآمد داشته است و این رقم حدود 200 برابر بیشتر از درامد کارمندان میان رده شرکت اپل است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 490

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویلچر هوشمند تا درآمد خیره کننده تیم کوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویلچر هوشمند تا درآمد خیره کننده تیم کوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید