مجیدی: مسوولیت باخت با من است، چه اصراری دارید بدانید کدام بازیکن تمدید می نماید؟

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرمربی استقلال می گوید مسوولیت باخت مقابل ذوب آهن را برعهده می گیرد.

مجیدی: مسوولیت باخت با من است، چه اصراری دارید بدانید کدام بازیکن تمدید می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن که با شکست 2 بر صفر این تیم به خاتمه رسید، اظهار کرد: باتوجه به این که تیم ما خسته بود، خوب بازی کردیم. متاسفانه روز بد فوتبال بود و ما نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم. ذوب آهن در نیمه اول یک موقعیت گل داشت که به گل رسید و در نیمه دوم روی یک ضد حمله به ما گل زد. با وجود تمام مشکلاتی که در این بازی بود، بازیکنان مان خوب بازی کردند و تنها نکته منفی بازی این بود که نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم.

او اضافه نمود: هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول به شکلی است که با چند نتیجه شرایط تغییر می نماید. در خصوص داربی باید بگویم که این بازی همواره حساس است و امیدوارم بازی خوبی باشد و طرفداران دو تیم لذت ببرند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نمایش تیمش در این ملاقات تحت تاثیر بازی داربی بوده؟ گفت: من به اسم سرمربی تیم به داربی فکر نمی کردم ولی مصدومیت دو بازیکن کلیدی و محرومیت آن ها باعث شد که با ترکیب متفاوتی بازی کنیم. بازیکنانم خوب بازی کردند و تمام مسوولیت شکست را به عهده می گیرم.

مجیدی در ادامه درباره استفاده از شیخ دیاباته در پست های مختلف اعلام کرد: ما خودمان می دانیم که از شیخ دیاباته در کدام پست استفاده کنیم.

او در خاتمه در پاسخ به این سوال که خواستار تمدید قرارداد با کدام بازیکنان است؟ اظهار کرد: شما چه اصراری دارید که بدانید چه کسانی تمدید می نمایند؟ تمام تمرکز ما روی بازی آینده با پرسپولیس است. حرف نزده را همواره می توان زد ولی مسوولیت باخت در این بازی را به عهده می گیرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1486

به "مجیدی: مسوولیت باخت با من است، چه اصراری دارید بدانید کدام بازیکن تمدید می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: مسوولیت باخت با من است، چه اصراری دارید بدانید کدام بازیکن تمدید می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید