فراوری ویدیو کلیپهایی به 5 زبان با رویکرد جذب جهانگرد از بازارهای کشورهای هدف ایران

به گزارش سرگرمی تفریحی، ایسنا/ براساس اخبار واصله، فراوری ویدیو کلیپهایی به 5 زبان با رویکرد جذب توریست از بازارهای کشورهای هدف ایران صورت پذیرفت.

فراوری ویدیو کلیپهایی به 5 زبان با رویکرد جذب جهانگرد از بازارهای کشورهای هدف ایران

لیلا میرحسینی، معاون دفتر بازاریابی و توسعه توریستی خارجی گفت: این ویدیو کلیپ ها براساس کشورهای بازارهای هدف به پنج زبان انگلیسی، چینی، عربی، روسی و اسپانیولی فراوری شده اند.

او ادامه داد: محصولات عرضه شده در این ویدیو کلیپ ها براساس انتخاب کمیته کارشناسی متشکل از صاحب نظران سازمانی و برون سازمانی حوزه توریستی تهیه شده است. این شش ویدیو با عناوین توریستی خوراک، سلامت، ماجراجویانه، دینی، 27 اثر ثبت جهانی و شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی در چارچوب احتیاج وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی برای معرفی در بازار توریستی فراوری شده اند.

میرحسینی گفت: ویدیوهای فراوریی با هدف انتشار در فضای مجازی و بعلاوه نشر در رویدادهای بین المللی با توجه به فرصتهای تبلیغاتی که به صورت رسمی و غیررسمی در اختیار وزارتخانه قرار می گیرد، تهیه شده است.

او توریست محور بودن را از ویژگی های فراوریات نو دانست و اضافه کرد: از آنجایی که رویکرد حضور توریست در فراوریات تبلیغاتی و نمایش تعامل آنها با جامعه میزبان، واقعی بودن محیط را به همراه خواهد داشت، نمایش باورپذیری و امنیت از جمله ویژگی های این فراوریات است.

معاون دفتر بازاریابی و توسعه توریستی خارجی با اشاره به تعامل و همکاری مؤثر وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی با نهادهایی همانند وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اعلام کرد: با توجه به بسترهای تبلیغاتی مناسب رایزنی های فرهنگی و سفارتخانه های ایران در کشورهای هدف، فراوریات ویدیویی نو به منظور نشر در فضای مجازی برای جذب توریستان خارجی در اختیار نهادهای یاد شده نیز قرار می گیرد.

به تازگی، لغو یک طرفه ویزا ایران با 33 کشور از سوی هیأت دولت مصوب شده است. این کشورها از میان همسایه ها، حوزه تمدنی، اسلامی و دارای اقتصاد نوظهور انتخاب شده اند. ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان، روسیه، تونس، تانزانیا، موریتانی، زیمبابوه، موریس، سیشل، ژاپن، اندونزی، مالزی، سنگاپور، ویتنام، کامبوج، برونئی، برزیل، مکزیک، پرو، ونزوئلا، کوبا، کرواسی، صربستان، بوسنی و هرزگوین، بلاروس و هندوستان این کشورها هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2047

به "فراوری ویدیو کلیپهایی به 5 زبان با رویکرد جذب جهانگرد از بازارهای کشورهای هدف ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ویدیو کلیپهایی به 5 زبان با رویکرد جذب جهانگرد از بازارهای کشورهای هدف ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید