قربانیان کرونا در مسکو از 200 نفر گذشت؛ ارسال لباس های محافظ از چین به روسیه

به گزارش سرگرمی تفریحی، طبق آخرین اطلاعات منتشره، با مرگ 28 بیمار دیگر در پایتخت روسیه، تعداد قربانیان کرونا در مسکو به 204 نفر افزایش یافت، ضمن اینکه حدود 60 درصد روس ها می ترسند که در نتیجه قرنطینه شغلشان را از دست داده یا حقوقشان کم گردد.

قربانیان کرونا در مسکو از 200 نفر گذشت؛ ارسال لباس های محافظ از چین به روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو گزارش داد، طبق بیانیه ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه، طی روز گذشته در مسکو ، 28 نفر دیگر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب ، تعداد قربانیان کووید-19 در پایتخت به 204 افزایش یافت.

بر اساس این اطلاعات، بیشتر متوفیان مبتلا به بیماری های مزمن همزمان دیگری بودند ، سه نفر از آنها دیابت داشتند و بقیه از فشار خون بالا ، بیماری قلبی و بیماری انسداد مزمن ریوی رنج می بردند . سن این افراد از 44 تا 98 سال بود.

ادامه ارسال محموله یاری های پزشکی چین به روسیه

دنیس منتوروف وزیر صنایع و تجارت فدراسیون روسیه نیز شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی از تحویل 1.6 میلیون لباس پزشکی محافظ دیگر تا سرانجام ماه آوریل (اواسط اردیبهشت ماه) از چین به این کشور اطلاع داد.

وی گفت: ما با دوستان چینی توافق نامه ای برای تأمین لباس های محافظ پزشکی امضا نموده ایم که طبق این قرارداد بیش از 300 هزار لباس محافظ قبلاً به طرف روسی تحویل داده شده و حتی قبل از سرانجام ماه جاری هم قرار است حدود 1.6 میلیون لباس محافظ دیگر دریافت کنیم.

به گفته وزیر صنایع روسیه، لباس های محافظ در داخل کشور هم فراوری می شوند ، ولی پیش از این ، شرکت های داخلی فقط لباس های مقاوم در برابر اشعه به منظور فراوری مواد شیمیایی را فراوری می کردند که استفاده از آنها در امور پزشکی مناسب نیستند.

نگرانی مردم روسیه درباره از دست دادن شغل خود در شرایط قرنطینه

این روزنامه همچنین یادآور شده که بر اساس مطالعه ای که این هفته انجام گرفته، یک سوم از شهروندان روس (33 درصد آنها) از این مسئله می ترسند که به دلیل بیماری ویروس کرونا و اجرای رژیم خود انزوایی (قرنطینه خانگی)، ممکن است شغل خود را از دست بدهند.

طبق این تحقیقات، کمی بیش از یک چهارم سؤال شوندگان (28 درصد مردم) هم نگران این مسئله هستند که به دلیل بیماری همه گیر کرونا ممکن است حقوقشان کاهش پیدا کند. این در حالی است که افراد کمتری از خود ویروس کرونا وحشت دارند و تنها یک پنجم شهروندان (19 درصد) گفته اند که از آلوده شدن به این ویروس هراس دارند.

همین تعداد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی (19 درصد) هم معتقدند که به هر حال شرایط کنونی در روسیه مسائل اقتصادی احتاقتصادی را نیز به همراه خواهد داشت. در عین حال ، فقط 2 درصد از مردم از این نگران هستند که نتوانند به وسیله راه دور کار نموده و این مسئله باعث از دست دادن کارشان خواهد شد.

پیش از این ، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه، حکم مربوط به مشخص حداکثر پرداخت ممکن به افراد بیکار در شرایط همه گیری بیماری کرونا را امضاء کرد. براساس این سند ، شهروندانی که پس از اول ماه مارس (اواخر اسفند ماه) شغل خود را از دست داده و به سرویس اشتغال مراجعه نموده اند، از ماه آوریل (ماه جاری) الی ماه ژوئن (اوایل تیر ماه) به میزان 12 هزار و 130 روبل مزایای بیکاری دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 720

به "قربانیان کرونا در مسکو از 200 نفر گذشت؛ ارسال لباس های محافظ از چین به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانیان کرونا در مسکو از 200 نفر گذشت؛ ارسال لباس های محافظ از چین به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید