طیبی: منع حضور بازیکنان خارجی به فوتبالیست های ایرانی یاری می نماید، می خواستم با پورموسوی کار کنم

به گزارش سرگرمی تفریحی، محمد طیبی مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد ممانعت از حضور بازیکنان خارجی در فوتبال کشورمان به ارتقای کیفیت بازیکنان ایرانی یاری خواهد نمود.

طیبی: منع حضور بازیکنان خارجی به فوتبالیست های ایرانی یاری می نماید، می خواستم با پورموسوی کار کنم

محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخاب صنعت نفت آبادان گفت: من چند پیشنهاد خوب داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم به صنعت نفت بیایم و دوباره در جنوب فوتبال بازی کنم. من دوست داشتم با پورموسوی کار کنم؛ چون به این مربی اعتقاد دارم، از طرفی صنعت نفت یک تیم قدیمی و ریشه دار است که طرفداران متعصبی دارد. در مجموع این مسائل باعث شد تا صنعت نفت را انتخاب کنم و امیدوارم فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم.

وی در خصوص جدایی تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار صنعت نفت و اینکه آیا نفتی ها می توانند نتایج خوبی بگیرند، توضیح داد: به هر حال شرایط طوری پیش رفت که تعداد زیادی از بازیکنان جدا شدند، ولی این چیزها همواره در فوتبال وجود دارد. ما در حال حاضر بازیکنان خوبی داریم و تمام هدف مان این است که در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و طرفداران را راضی کنیم. البته برای نتیجه دریافت احتیاج مبرمی به حمایت طرفداران صنعت نفت داریم و آنها باید در کنار ما باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت راجع به منع حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران و اینکه آیا این اتفاق نمی تواند باعث اُفت فنی بازی ها گردد، توضیح داد: اگر فوتبالیست باکیفیت خارجی به فوتبال ما بیاید طبیعتاً این موضوع به رشد فنی لیگ یاری می نماید، ولی با این شرایط و با قیمت سنگین دلار، نمی توان بازیکن باکیفیت خارجی جذب کرد. با این شرایط منع حضور بازیکنان خارجی، به فوتبالیست های ایرانی یاری می نماید تا بیشتر خودشان را نشان دهند. این تصمیم مخالف و موافقان خودش را دارد، ولی مسئله مهم این است که بازیکنان ایرانی بیشتر می توانند خودشان را نشان دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1020

به "طیبی: منع حضور بازیکنان خارجی به فوتبالیست های ایرانی یاری می نماید، می خواستم با پورموسوی کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: منع حضور بازیکنان خارجی به فوتبالیست های ایرانی یاری می نماید، می خواستم با پورموسوی کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید