شکرانه بهره برداری از 50 هزار طرح اشتغال برکت در منطقه ها محروم

به گزارش سرگرمی تفریحی، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای سال جاری 50 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور را در منطقه ها محروم اجرا نموده است.

شکرانه بهره برداری از 50 هزار طرح اشتغال برکت در منطقه ها محروم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، آیین شکرانه بهره برداری از 50 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه ها محروم و روستایی در سال فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و اختتامیه سومین گردهمایی مجریان و تسهیل گران این بنیاد در سراسر کشور با حضور سیدمصطفی سیدهاشمی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت، محمود عسکری آزاد رییس هیات مدیره بنیاد، عارف نوروزی و سعید جعفری مدیران عامل اسبق بنیاد و معاونان و مدیران برگزار گردید.

مدیرعامل بنیاد برکت در این مراسم ضمن بزرگداشت روز سیزده آبان و با تاکید بر توانمندسازی جوامع محروم به وسیله اشتغال زایی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 50 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور در منطقه ها روستایی و کم برخوردار کشور اجرا شده که ایجاد فرصت های کسب وکار برای 150 هزار نفر را در پی داشته است.

محمد ترکمانه اضافه نمود: بنیاد برکت اجرای 30 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور دیگر را هم تا انتها سال در دستور کار دارد که باعث راه اندازی 90 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم تازه می گردد.

وی با اشاره به برگزاری سومین گردهمایی مجریان و تسهیل گران بنیاد برکت گفت: مجریان و تسهیل گران، حکم شبکه اجرایی طرح های اشتغال زایی بنیاد را دارند و 50 هزار طرح امسال به دست آنها عملیاتی شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با تاکید بر این که کارآفرین، محبوب خداست، توضیح داد: خداوند کسانی را که برای دیگران شغل ایجاد نموده و گره از کارشان باز می نمایند، دوست دارد.

ترکمانه با اشاره به نرخ بالای بیکاری در کشور گفت: بیکاری بزرگترین مشکل مردم و کشور است که بنیاد برکت با برنامه ای مدون و کارشناسی شده به سراغ این معضل رفته و درصدد برطرف آن است.

وی تاکید نمود: بنیاد برکت از ظرفیت و پتانسیل های مردمی برای حل معضل بیکاری استفاده می نماید که هنر بزرگ این بنیاد است. تبیین اهمیت اشتغال زایی در جامعه کار بزرگی است.

ترکمانه گفت: بنیاد برکت توانسته با جذب مشارکت های مردمی، در مدت 14 سال، نزدیک به 3 هزار و 430 میلیارد ریال سرمایه مردمی را معطوف اشتغال زایی کند.

مدیرعامل بنیاد برکت مجریان و تسهیل گران را به حسن اخلاق و رفتار توصیه کرد و گفت: امیدواریم تا انتها سال آینده تعداد روستاهای تحت پوشش فعالیت های اشتغال زایی برکت به 20 هزار روستا برسد و بنیاد در نیمی از روستاهای کشور حضور داشته باشد.

در اختتامیه سومین گردهمایی مجریان و تسهیل گران بنیاد برکت با برقراری ارتباط ویدیوکنفرانسی با سه استان کردستان، کرمان و البرز طرح های اشتغال زایی در این استان ها به بهره برداری رسید. بعلاوه از مجریان و تسهیل گران برگزیده تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1622

به "شکرانه بهره برداری از 50 هزار طرح اشتغال برکت در منطقه ها محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکرانه بهره برداری از 50 هزار طرح اشتغال برکت در منطقه ها محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید