سگ های بی صاحب اینجا خانه ندارند ، افزایش چهار برابری اکیپ های زنده گیری سگ های بلاصاحب

به گزارش سرگرمی تفریحی، سگ های بدون صاحب و ولگرد در طرح ضربتی مدیریت شهری در غربی ترین منطقه مرکز به روش زنده گیری جمع آوری می شوند.

سگ های بی صاحب اینجا خانه ندارند ، افزایش چهار برابری اکیپ های زنده گیری سگ های بلاصاحب

به گزارش خبرنگاران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه22 از اجرای طرح ضربتی برای جمع آوری سگ های بلاصاحب و افزایش چهار برابری اکیپ های زنده گیری سگ های بلاصاحب در محله های 12گانه منطقه اطلاع داد و گفت: تعداد سگ های بلاصاحب به علت قرار گرفتن این منطقه در حاشیه شهر تهران و وجود نقاط کوهستانی و بوستان های جنگلی متعدد در مقایسه با سایر منطقه ها مرکز بیشتر است. بعلاوه دهکده مهربانی(محل نگهداری سگ های بدون صاحب) نیز در این محدوده واقع شده است و بعضی از شهروندان دیگر منطقه ها سگ های بلاصاحب را در این منطقه رها می نمایند.

علیرضا علی بخشی تاکید نمود که با توجه به درخواست شهروندان و دستور شهردار منطقه، تعداد تیم های زنده گیری به 4برابر افزایش پیدا کرد تا با گشت زنی در محله ها سگ ها جمع آوری شوند.

او در خاتمه با بیان اینکه در ماه اخیر بیش از یک هزار سگ بلاصاحب به وسیله این گروه ها جمع آوری شده است، اظهار کرد که تا کنون گزارشی در رابطه با حمله سگ ها به شهروندان گزارش نشده، اما اقدامات پیشگیرانه در این راستا به شکل مستمر انجام می گردد.

تشکل های مردمی حامیان محیط زیست و حیوانات در صورت مشاهده می توانند برای جمع آوری سگ های ولگرد با سامانه فوریتی137 تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1862

به "سگ های بی صاحب اینجا خانه ندارند ، افزایش چهار برابری اکیپ های زنده گیری سگ های بلاصاحب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ های بی صاحب اینجا خانه ندارند ، افزایش چهار برابری اکیپ های زنده گیری سگ های بلاصاحب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید