سپاه چشمان فوق العاده قدرتمند آمریکا را کور کرد!

به گزارش سرگرمی تفریحی، بر اساس این گزارش، در زمان حملات موشکی در ساعت 1:35 بامداد هشتم ژانویه (18 دی)، ارتش آمریکا هفت فروند هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) را بر فراز عراق به پرواز در آورده بود تا پایگاه های محل استقرار نیرو های ائتلاف به رهبری آمریکا را تحت نظر داشته باشند.

سپاه چشمان فوق العاده قدرتمند آمریکا را کور کرد!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امروز چهارشنبه خبرگزاری فرانسه گزارش داد، لحظاتی پس از موشکباران ایرانی ها برای انهدام پایگاه هوایی عین الاسد در عراق، سربازان آمریکایی ارتباط خود را با چشمان فوق العاده قدرتمند و گران قیمت خود در آسمان از دست دادند.

بر اساس این گزارش، در زمان حملات موشکی در ساعت 1:35 بامداد هشتم ژانویه (18 دی)، ارتش آمریکا هفت فروند هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) را بر فراز عراق به پرواز در آورده بود تا پایگاه های محل استقرار نیرو های ائتلاف به رهبری آمریکا را تحت نظر داشته باشند.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به اینکه 1500 سرباز تخلیه شده و در پناهگاه جای گرفته بودند نوشت: اما 14 نفر خلبان در اتاقک های تاریک قرار گرفته بودند تا از راه دور این پرنده ها را به پرواز در آورند و بوسیله دوربین های فوق العاده قدرتمند خود تحولات مهم را تحت کنترل داشته باشند.

این گزارش در ادامه به نقل از کاستین هروینگ از نظامیان نیروی هوایی آمریکا آورده است که با اصابت اولین موشک، گرد و خاک وارد سنگر شد و حملاتی بعدی نزدیک تر نزدیک تر بود در حدی که ما فکر کردیم کارمان تمام شده است و هیچ کنترلی وجود نداشت.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به اینکه هنوز بحران واقعی آغاز نشده بود به نقل از سربازان آمریکایی گزارش داد که عملیات موشکباران سه ساعت طول کشید و موشک ها درست در نزدیکی اتاق های عملیات خلبانان اصابت کردند.

گروهبان یکم ولسی کیلپاتریک به خبرگزاری فرانسه گفت: در کمتر از یک دقیقه پس از آخرین اصابت من به سمت پناهگاه ها رفتم و دیدم تمامی خطوط فیبری ما آتش گرفته است.

این خطوط، کابین مجازی را به آنتن ها وصل می نمایند و سپس ماهواره ها پیغام ها را به پهپاد ها ارسال می نمایند تا تصویر دوربین ها را بروی صحفه نمایش ظاهر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 506

به "سپاه چشمان فوق العاده قدرتمند آمریکا را کور کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاه چشمان فوق العاده قدرتمند آمریکا را کور کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید