قبل از تمام شدن تابستان به این مقاصد مقرون به صرفه سفر کنید

به گزارش سرگرمی تفریحی، کشورهای مقرون به صرفه برای سفر

در جهان افراد زیادی وجود دارند که دوست دارند همه جای این کره خاکی را ببینند و تجربه های جدیدی کسب نمایند اما شاید برای این افراد، پول بزرگترین مانع باشد و در این میان، هزینه های غذا و محل اقامت هم از آن دست هزینه هایی است که به هیچ وجه نمی توان از آن چشم پوشی کرد. در این مطلب از خبرنگاران می خواهیم کشورهای مقرون به صرفه برای سفر با معرفی کنیم، کشورهایی که سفر به آن ها، حساب بانکی تان را خالی نمی کند!

قبل از تمام شدن تابستان به این مقاصد مقرون به صرفه سفر کنید
  • هانوی، ویتنام (Hanoi)

شاید شهر هانوی مرکز ویتنام را بتوان یکی از سریع ترین کشورهایی دانست که خیلی زود توانست یه پیشرفت چشمگیری برسد و این پیشرت روز به روز در حال بیشتر شدن است. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا خیلی دیر نشده و این کشور هم مانند کشورهای دیگر هزینه های گزاف پیدا نکرده، زودتر به آن سفر کنید. اگر به این شهر سفر کردید حتما سعی کنید در بخش قدیمی شهر اقامت کنید تا بتوانید هزینه های رفت و آمد را کاهش دهید. اقامتگاه هایی مثل May de Ville Backpackers Hostel هم بسیار مقرون به صرفه اند و فقط شبی 5 دلار از شما دریافت می نمایند.

  • کراکف در لهستان

شاید افراد صرفه جو فکر نمایند که اروپا مقصد غیر قابل دسترسی است اما این موضوع شامل کراکف دومین شهر بزرگ لهتسان نمی گردد و شهری هالی برای فسر است و علت آن جاذبه های گردشگری بیشمار و هزنه های بسیار پایینی است که دارد.

مثلا در یکی از کافه های معمولی این شهر می توانید با فقط 2 دلار غذای سنتی لهستان را میل کنید، برای تماشا جاذبه های تاریخی باید به قسمت قدیمی شهر بروید قلعه Wawel و یا میدان قرون سطایی Rynek Główny از این جاذبه ها اند.

  • لاپاز، بولیوی (La Paz)

شهر لاپاز در بولیوی، با قرار داشتن 4000 متر بالار از سطح دریا، یکی از مرتفع ترین شهرهای دنیا است. شاید این شهر در ارتفاع بالایی قرار داشته باشد، اما می توانید آن را با هزینه های پایین بگردید! برای صرف غذا می توانید به رستوران almuerzo بروید و یکی از خوشمزه ترین و مقرون به صرفهترین غذاهای این شهر را با فقط 5 دلار به ازای هر وعده میل کنید. قطعا بولیوی یکی از کشورهای مقرون به صرفه برا سفر و لاپاز هم مقرون به صرفهترین شهر این کشور است. حتی اگر در رستوران های خیلی خوب این شهر هم غذا میل کنید، هزنیه ای بین 10 الی 20 دلار را برای شما خواهد داشت که به عنوان یک کشور واقع در قاره آمریکا، قیمتی باور نکردنی است. در مرکز شهر لاپاز می توانید با هزینه ای بین 20 الی 50 دلار در یک هتل و هاستل خیلی خوب اقامت کنید.

  • مالاوی (Malawi)

شاید وقیت مالاو را به عنوان یک کشور آفریقایی با کشورهای دیگر این قاره مثل کنیا مقایسه کنید، چندان چنگی به دلتان نزند اما اشتباه نکنید علت این موضوع این است که چندان شناخته شده نیست. مالاوی یکی از جهانگرد دوست ترین کشورهای آفریقا است و به همین علت کاملا جای امنی برای سفر است. علاوه بر این، تعداد بسیار زیادی هتل هم دارد که در تعدادی از آن ها می توانید با شبی فقط 12 دلار یک اقامت راحت داشته باشید.

  • جاکارتا در اندونزی

جاکارتا یکی از متراکم ترین شهرهای دنیاست و بنابراین طبیعی است که همه چیز در این شهر رقابتی باشد، از قیمت غذا گرفته تا جا و محل اقامت. معروف ترین هاستل این شهر که به شما هم پیشنهادش می کنیم، 6 Degrees، بهشت بک پکرهاست چون فقط با شبی 11 دلار می توانید در آن اقامت کنید. علاوه بر این می توانید انواع غذاهای خیابانی را با فقط 5 دلار میل کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1757

به "قبل از تمام شدن تابستان به این مقاصد مقرون به صرفه سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از تمام شدن تابستان به این مقاصد مقرون به صرفه سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید