سندرز: میلیاردرهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند

به گزارش سرگرمی تفریحی، سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت در حالی که میلیون ها آمریکایی در دوران کرونا شغل خود را از دست داده و در تکاپو برای دستیابی به غذای روزانه خود هستند میلیاردرهای آمریکایی در این دوران 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شده اند.

سندرز: میلیاردرهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت به انتقاد از شرایط کنونی بیکاری و کوشش مردم آمریکا برای دست یابی به مایحتاج روزانه خودشان پرداخت.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: ما امروز سیستمی داریم که میلیون ها نفر شغل خود را از دست داده و در کوشش برای فراهم کردن غذا هستند و توانایی پرداخت هزینه های آموزشی و درمانی را ندارد (این در حالی است که) میلیاردرها در دوران همه گیری (ویروس کرونا) 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند. این سیستمی است که ما نمی توانیم بپذیریم.

این سناتور آمریکایی پیشتر نیز در پیامی در توئیتر نوشته بود: ده ها میلیون آمریکایی بیمه درمانی ندارند و حدود 40 میلیون آمریکایی در فقر به سر می برند و 500 هزار نفر نیز در خیابان ها می خوابند. (جزئیات بیشتر)

آمار وب سایت worldometers نشان می دهد که از تعداد 2 میلیون و 26 هزار و 597 نفر مورد مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا، تا کنون 113 هزار و 61 نفر جان خود را از دست داده اند.

بحران شیوع کرونا در آمریکا سبب شده تا ده ها میلیون آمریکایی بیکار شده و برای دریافت بیمه کاری اقدام نمایند. همچنین شیوع فقر در این کشور باعث شده تا هزاران نفر برای دریافت غذای رایگان به موسسات خیریه مراجعه نمایند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 805

به "سندرز: میلیاردرهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: میلیاردرهای آمریکا در دوران کرونا 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید