سعادتمند به بدهی های استقلال اضافه کرد، حضور مظلومی قطعی نیست

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، حجت نظری درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال به رادیو تهران، گفت: برای این اتفاق زیاد تلاش شد. بعد از جدایی آقای سعادتمند از استقلال سعی کردیم کارها را در هیات مدیره تقسیم کنیم. برای اینکه چه کسی سرمربی بشود ساعتها در هیات مدیره بحث شد. بر اساس شاخص ها به چند مربی رسیدیم. خوشبختانه توانستیم در مدت کوتاهی با محمود فکری به نتیجه برسیم ولی یک مقدار طول کشید چون مقدمات حضورش و جلب رضایت باشگاه نساجی زمان بر شد. تمام مراحل گفتگو و مذاکره با اطلاع باشگاه نساجی انجام شد.

سعادتمند به بدهی های استقلال اضافه کرد، حضور مظلومی قطعی نیست

وی درباره اینکه چرا استقلال حاضر نیست برای جذب فکری مثل جذب یحیی گل محمدی در پرسپولیس پولی به باشگاه نساجی بدهد تاکید کرد: شخصا با مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی مذاکراتی داشتم. بحث ما این نبود که هیچ مبلغی به نساجی پرداخت نشود. بحث ما روی میزان مبلغ بود. اگر اجازه بدهید وارد عدد و رقم نشوم. ترجیحمان این بود عددی پرداخت نکنیم ولی به مدیران نساجی هم گفتیم حاضریم مبلغی را بپردازیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره نامه اعتراضی کنندگان مازندران در مجلس و هشدار به وزیر ورزش در پی جدایی محمود فکری یادآور شد: کننده مردم محترم است و حتما بر اساس مصالح حوزه انتخابی حق دارد مسائلی را عنوان کند. این اتفاق در دنیای حرفه ای نقل و انتقال بازیکن و مربی کاملا طبیعی است. به آن کننده محترم و باشگاه نساجی هم حق می دهیم که بخواهند با فکری ادامه بدهند اما ما هم دوست داریم استقلال به جایگاه خودش برشود. هوادار استقلال به حق انتظار دارد تیم را به جایگاهش برگردانیم. ما هم این حق را محفوظ می دانیم که از مربی و بازیکن با کیفیت استفاده کنیم.

وی در مورد شرایط اضافه شدن پرویز مظلومی به کادر استقلال گفت: نمی توانم قطعی حرف بزنم. در هیات مدیره هنوز تصمیم گیری نکرده ایم. باشگاه مدیرعامل ندارد و مسئولیت اول و آخر با هیات مدیره است. تمام تصمیمات را در هیات مدیره می گیریم. همانطور که گفتم وظایف در هیات مدیره تقسیم شده است. مثلا آقای عبدیان مامور جذب بازیکن و تمدید قرارداد بازیکنان است. در مورد سرپرست و دیگر عزیزانی که شاید بتوانند کنار تیم باشند تصمیم گیری نکرده ایم.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد حضور دیگر مربیان نساجی در استقلال از جمله عمران زاده و دین محمدی شرح داد: در مورد این موضوعات صحبت کردیم. فکری مربیانی را مدنظر داشت. ممکن است بخشی از آنها در نساجی با فکری همکاری کرده باشند و بخشی هم سابقه کار در نساجی نداشته باشند. مجموع این افراد به عنوان کادر فنی فعالیت می کنند. ممکن است در ادامه بعضی از افراد بخواهند با نظر فکری در نساجی بمانند یا به باشگاه دیگری منتقل شوند. آنچه برایمان مهم است تجانس و هماهنگی کادر فنی است. فکری هرچه برای موفقیت نیاز دارد در اختیارش قرار می گیرد و کوتاهی نخواهیم کرد. همکاری بین کادر فنی و مدیریتی می تواند بهترین ها را برای استقلال به ارمغان بیاورد.

نظری در مورد حواشی حضور سعید عزیزیان مربی دروازه بان ها در استقلال که گفته می شود پرسپولیسی است، اظهار کرد: فقط سعید عزیزیان این شرایط را ندارد. بازیکنان دیگری هستند که بین استقلال و پرسپولیس در رفت و آمد بودند و حتی به عنوان مربی به تیم مقابل رفتند. اگر قرار است کسی با نظر محمود فکری که استقلالی بودنش جای شبهه ندارد به کادر فنی اضافه شد، همه باید حمایت کنیم. اگر فکری به این نتیجه رسید که نیاز به جابجایی است از آن حمایت می کنیم. اگر به این نظر هم نرسید از همه هواداران خواهش می کنم از فکری و همکارانش حمایت کنند.

وی در واکنش به اظهارات حسن روشن در جلسه ای که عنوان نموده بود مدیرعامل خوب برای استقلال پیدا نمی شود، گفت: بنده در آن جلسه حضور نداشتم ولی مدیرعامل خوب حتما پیدا می شود. باید دید کسی که می خواهد مدیرعامل شود با این شرایط اقتصادی انتظار ویژه ای دارد یا خیر. شاید خیلی ها ریسک قبول مدیرعاملی را قبول نکنند و شاید خیلی ها بپذیرند. می توانیم به گزینه هایی برسیم که به خوبی استقلال را مدیریت کنند.

عضو هیات مدیره استقلال در خاتمه در مورد اینکه سعادتمند عنوان نموده بود 40 میلیارد تومان برای باشگاه آورده داشته است گفت: در زمان حضور سعادتمند نتوانستیم گزارش مستندی داشته باشیم ولی بعد از آن سرپرست باشگاه گزارشی را داد که موید این مطلب است که بسکمک از ارقامی که مطرح شده، آورده نبوده و به بدهی های باشگاه اضافه کرده است. البته کمک های بلاعوض هم بوده است ولی رقمش خیلی ناچیز است. حتی وقتی آقای سعادتمند موضوع فسخ قرارداد با کارگزار را عنوان نمود، این کارگزار گفت مبلغی که کمک کرده است را پس می گیرد و فسخ می کند. به نظر می رسد این رقم هم باید به بدهی ها اضافه شود. مجموعا شاهد هستیم بیش از کمک به استقلال به بدهی های باشگاه اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 998

به "سعادتمند به بدهی های استقلال اضافه کرد، حضور مظلومی قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند به بدهی های استقلال اضافه کرد، حضور مظلومی قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید