بگوویچ: کیفیت فنی فوتبال آسیا اُفت نموده است، با این شرایط نمی توانیم انتظار زیادی از کی روش داشته باشیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد که کیفیت فوتبال آسیا نسبت به سال های گذشته اُفت نموده است.

بگوویچ: کیفیت فنی فوتبال آسیا اُفت نموده است، با این شرایط نمی توانیم انتظار زیادی از کی روش داشته باشیم

از سفر با تور پاتایا لحظه آخر لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

وینگو بگوویچ درباره عملکرد تیم ملی در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: همه چیز عالی بود و من باید به کی روش و بازیکنان تیم ملی تبریک بگویم که با قاطعیت به جام جهانی صعود نموده اند. این یک اتفاق بزرگ است و امیدوارم که ایران در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در ادامه اضافه نمود: من معتقدم که کیفیت فنی فوتبال آسیا نسبت به سال های گذشته اُفت نموده است و بسیاری از تیم های بزرگ و سرشناس دیگر کیفیت گذشته را ندارند. این مسئله در خصوص استرالیا هم وجود دارد، همچنین در خصوص کره جنوبی که می بینید نسبت به گذشته چقدر ضعیف شده است. عربستان هم چنین شرایطی دارد و حتی ژاپن هم نشانی از روزهای اوج خود را ندارد. متأسفانه کیفیت فنی تیم های آسیایی پایین آمده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا کیفیت فنی تیم ملی ایران هم پایین است، گفت: در فوتبال ایران مسائل زیادی وجود دارد که به بحث امکانات و ساختارسازی مربوط می گردد. از طرف دیگر شاهد حضور ستاره هایی مثل کریم باقری، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و خیلی از ستاره های دیگر نیستیم. من معتقدم که کیفیت لیگ ایران پایین است و با این کیفیتی که لیگ برتر دارد نباید زیاد از کی روش انتظار زیادی داشته باشیم.

بگوویچ با تمجید از سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: کی روش یک مربی باهوش است و به خوبی توانست تفکراتش را در تیم ملی پیاده کند. به هر حال باید ببینیم او در چه شرایطی در فوتبال ایران مربیگری می نماید و این را در نظر بگیریم که تیم های لیگ فزونی چه کیفیتی دارند. آیا می توان گفت فولاد، سپاهان، استقلال تهران و خیلی از تیم های دیگر مثل گذشته در اوج هستند؟

سرمربی گل گهر با ابراز تأسف از شکست تیمش در بازی برابر مس کرمان گفت: ما نمایش چندان خوبی نداشتیم و در ابتدای نیمه دوم هم گل هایی خوردیم که کارمان را سخت کرد. باید خودمان را آماده بازی با استقلال در جام حذفی کنیم تا بتوانیم در آن بازی نتیجه بگیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 478

به "بگوویچ: کیفیت فنی فوتبال آسیا اُفت نموده است، با این شرایط نمی توانیم انتظار زیادی از کی روش داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: کیفیت فنی فوتبال آسیا اُفت نموده است، با این شرایط نمی توانیم انتظار زیادی از کی روش داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید