سرمربی یمن: نمی گویم ایران را می بریم اما تلاشمان را می کنیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرمربی تیم ملی فوتبال یمن درباره آخرین شرایط تیم ملی این کشور برای جام ملت های آسیا به صحبت پرداخت و از آرزوهای خود گفت.

سرمربی یمن: نمی گویم ایران را می بریم اما تلاشمان را می کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از استار، تیم ملی فوتبال یمن که در رتبه 135 رده بندی فیفا واقع شده است، پایین ترین رده را در بین تمامی تیم های آسیایی حاضر در جام ملت های آسیا دارد و باید در اولین ملاقات خود برابر ایران قرار گیرد که بهترین رده را در بین تیم های آسیایی در رده بندی فیفا دارد.

یان کوچیان، سرمربی تیم ملی یمن درباره حضور در جام ملت های آسیا گفت: این اولین دوره است که کشور کوچکی چون یمن حضور در جام ملت ها را تجربه می نماید و می خواهیم عملکرد خوبی هم در این رقابت ها داشته باشیم. ما می توانیم رویای شکست ایران و عراق را در سر داشته باشیم. هر چند شکست دادن ایران کار آسانی نیست و واقعی به نظر نمی رسد ولی حداقل کوشش خواهیم کرد تا به این مهم دست یابیم. (در جام ملت های 1976، یمن، با عنوان تیم ملی یمن جنوبی در مسابقات حاضر بود.)

این سرمربی با تجربه اسلواک که در ماه اکتبر راهنمایی یمن را بر عهده گرفت، به دلیل شرایط سیاسی کشور یمن، مجبور شد تا در اردویی در کشور عربستان حاضر باشد و تیمش را برای جام ملت ها آماده کند.

او در همین رابطه گفت: این که طرفداران خودمان را در امارات کنار خودمان داشته باشیم خیلی خوب است. کسانی که در یمن بودند، شرایط سختی برای زندگی دارند ولی شاید بتوانیم با پیروزی در جام ملت های آسیا آنها را شاد کنیم. ما با تیم های قدرتمندی چون ایران، عراق و ویتنام روبرو خواهیم شد. روحیه تیمی بالایی داریم و از نظر دفاعی هم شرایط خوبی داریم. به شما نمی گویم که ما این حریفان را می بریم ولی کوششمان را خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 456

به "سرمربی یمن: نمی گویم ایران را می بریم اما تلاشمان را می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی یمن: نمی گویم ایران را می بریم اما تلاشمان را می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید