زورگیران با قمه به ماموران پلیس حمله کردند

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از درگیری زورگیران و ماموران پلیس در میدان صادقیه اطلاع داد.

زورگیران با قمه به ماموران پلیس حمله کردند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: روز گذشته ماموران ضربت سرکلانتری دوم در منطقه سازمان آب در بزرگراه اشرافی اصفهانی، دو مرد موتورسیکلت سوار را در حین زورگیری از یک فرد مشاهده کردند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که دو زورگیر خشن با مشاهده ماموران سوار بر موتور تصمیم به فرار گرفتند و ماموران گشت کلانتری به تعقیب متهمان رفته اما دزدان به دستور ایست پلیس توجه ننموده و به راستا فرار خود ادامه دادند.

وی اضافه نمود: ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی نموده و دزدان در میدان صادقیه با توجه به شلوغی خیابان و شلیک های پلیس پیروز به فرار نشده و در این مرحله برای فرار به سمت ماموران حمله می نمایند.

این مقام انتظامی گفت: در این درگیری ترک نشنین موتورسیکلت با ضربات قمه مامور پلیس را از ناحیه پهلو، سر، کتف و دست مورد هدف قرار داده که در ادامه ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی یکی از زورگیران را زمین گیر کردند و دزد دیگر متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری 140 باغ فیض زورگیر حرفه ای در بازپرسی ها به 100 فقره موبایل قاپی در غرب تهران اعتراف کردو تا به امروز 25 شاکی با مراجعه به کلانتری 140 شکایتی از زورگیران تنظیم نموده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: مامور پلیس که در این عملیات به شدت آسیب دیده و زخمی شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شده است و کوشش برای دستگیری دزد فراری ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1391

به "زورگیران با قمه به ماموران پلیس حمله کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورگیران با قمه به ماموران پلیس حمله کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید