روایت وطن خواه از حاشیه های هیئت وزنه برداری کرمان

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرمربی تیم وزنه برداری مس رفسنجان گفت: ما به دنبال حضور فردی با رزومه و متخصص در راس هیئت استان هستیم.

روایت وطن خواه از حاشیه های هیئت وزنه برداری کرمان

آرش وطن خواه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اتفاقاتی که اخیرا در هیئت وزنه برداری استان کرمان جنجالی و خبرساز شده است، گفت: حدود سه سال پیش بود که متاسفانه انتخابات هیئت وزنه برداری استان به درستی برگزار نشد و شخصی که رای آورد که اطلاعی از این رشته نداشت و خانه وزنه برداری کرمان به محلی برای سرمایه گذاری در رشته بدنسازی و درآمدزایی تبدیل شد. خیلی ها رای ندادند ولی به هرحال این آقا رای آورد و بعد اعضای هیئت استان را از بین دوستانش انتخاب کرد.

وی با اشاره به اینکه محمود بهرامپور، افرادی که سابقه ای در وزنه برداری نداشتند به عنوان مسئول انتخاب کرد، اعلام کرد: اعتراض همه به انتخاب دبیر هیئت بود که رزومه ای در این رشته نداشت، بارها از رئیس هیئت استان خواسته شد او را تغییر دهد که این کار را انجام نداد و درنهایت بابت اختلافی که بین رئیس و دبیر هیئت ایجاد شد، این فرد تغییر کرد.

وطنخواه که سال گذشته به عنوان مربی ادواری به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده و اکنون سرمربی مس رفسنجان است، با انتقاد از این ماجراها شرح داد: 50 درصد اعضای تیم ملی از مس رفسنجان هستند، من به عنوان کسی که در این رشته صاحب مدال و رزومه هستم به همراه ورزشکاران استان از این شرایط ناراحت بودیم که چرا کارها در هیئت استان به خوبی پیش نمی رود و بیشتر دنبال کارهای تبلیغاتی و تشکیل جلسات بی بازده در فلان هتل هستند. وزنه برداری استان نه بودجه دارد، نه امکانات، نه تجهیزاتی اضافه شده و نه میزبانی مسابقات کشوری را گرفته، درحالیکه ما در رفسنجان در هر دو بخش آقایان و خانم ها میزبانی گرفته و خودمان همه کارها را انجام داده بودیم.

این مربی وزنه برداری ادامه داد: بعد از دعوای رئیس هیئت و دبیرش، مسئول برگزاری مسابقات به عنوان دبیر جدید معرفی شد که با این اتفاق حاشیه ها به چند برابر رسید چون این فرد اصلا فنی نبود. ورزشکاران استان همه به تنگنا رسیده بودند و شکایت به اداره کل بردند چون اقدامی از سوی اداره کل صورت نگرفت، آنها به بازرسی اطلاعات شکایت بردند که آنها از اداره کل خواستند رسیدگی شود تا انتخابات سالمی برگزار شود.

وطن خواه با اشاره به اینکه معرفی سرپرست و برگزاری انتخابات در محیطی سالم و بدون جانبداری راهگشاست، گفت: ما می خواهیم انتخابات پاکی برگزار شود، اما آیا با این شرایط می شود چنین کاری کرد؟ اداره کل یکی از کارمندانش را به عنوان سرپرست به فدراسیون وزنه برداری معرفی کرده که فدراسیون او را قبول نمی کند و فدراسیون هم یکی از اعضای شورای شهر را برای آرام کردن اوضاع به عنوان سرپرست معرفی کرده که اداره کل قبول نکرده است. درخواست ما این است حالا که چنین شرایطی ایجاد شده، یکی از پیشکسوتان خوشنام و با رزومه به عنوان سرپرست معرفی شود تا انتخابات در فضایی بدون جانبداری و عادلانه به انجام رسد. هدف ما این است که هیئت استان به دست بچه های وزنه برداری بیفتد. ما پیشکسوتان بنام و بزرگی داریم که علم و تجربه و تخصص این کار را دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1145

به "روایت وطن خواه از حاشیه های هیئت وزنه برداری کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت وطن خواه از حاشیه های هیئت وزنه برداری کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید